تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

یوونتوس در باتلاق گل نزدن مهاجمان گیر افتاد

پس از جدایی رونالدو و رفتن او به منچستر، یوونتوس نتوانسته مشکل گلزنی خود را حل کند و حتی در جدول سری آ نیز در رده هشتم قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۱۳۹۷۶
۱۲:۳۵ - ۱۹ آبان ۱۴۰۰

مهاجمان یوونتوس

دیدارنیوز - یوونتوس برای یافتن جایگزین مناسب بعد از جدایی کریستیانو رونالدو به مشکل خورده و در حال حاضر بدترین رکورد را در بین ۱۰ تیم اول جدول سری آ از آن خود کرده است. رونالدو در ۱۳۴ بازی رسمی با لباس بیانکونری ۱۰۱ گل به ثمر رسانده و طی سه سال حضور در لباس یوونتوس به این باشگاه کمک کرد فاتح دو اسکودتو و یک کوپا ایتالیا شود.

اما این ستاره پرتغالی و ۳۶ ساله در ماه آگوست و در هفته‌های پایانی بازار تابستانی از این تیم جدا شد و بیانکونری در ادامه و قبل از بسته شدن بازار نقل و انتقالات نتوانست جایگزین مناسبی برای این بازیکن پیدا کند.

یوونتوس در حال حاضر در رده هشتم جدول قرار داشته و با زدن تنها ۱۶ گل در ۱۲ بازی، دچار بحران گلزنی شدده است. اینتر با ۲۹ گل از همین تعداد بازی بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد. بیانکونری بدترین رکورد را در بین ۱۰ باشگاه اول جدول سری آ از آن خود کرده و از نظر امتیاز و گل زده با فیورنتینا برابری می‌کنند.

هیچ یک از بازیکنان خط حمله یوونتوس تا اینجای فصل نتوانسته اند جای خالی رونالدو را پر کنند. به عنوان مثال چیرو ایموبیله، آقای گل فعلی سری آ تا این هفته بیشتر از مجموع پائولو دیبالا، مویس کین، فدریکو کیزا و آلوارو موراتا موفق به گلزنی شده است. دیبالا که بخهترین گلزن بیانکونری در ان فصل محوب می‌شود، سه بار در لیگ موفق به گلزنی شده و مویس کین، فدریکو کیه زا و آلوارو موراتا هر کدام دو بار دروازه حریفان را باز کرده اند.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: یوونتوس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی