تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کونته: می‌خواهم یک تیم رقابت طلب و جنگجو بسازم

آنتونیو کونته مربی جدید تاتنهام در اولین مصاحبه خود اعلام کرد فلسفه فوتبالی من خیلی ساده است فوتبال خوب بازی کردن تا هواداران ما لذت ببرند معتقدم این هواداران لیاقت این را دارند که تیمی رقابت طلب داشته باشند که بخواهد برای قهرمانی بجنگند

کد خبر: ۱۱۳۴۴۳
۱۵:۴۷ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰

کونته: می‌خواهم یک تیم رقابت طلب و جنگجو بسازم

دیدارنیوز - سرمربی جدید تاتنهام می‌گوید تابستان زمان مناسبی برای حضور در لندن نبوده است، اما حالا می‌خواهد مربیگری در تاتنهام تبدیل به برگ مهمی از دوران حرفه‌ای او شود.

 به نقل از وب سایت رسمی باشگاه تاتنهام، آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی سابق اینتر روز گذشته به عنوان مربی جدید باشگاه تاتنهام معرفی شد تا در ادامه فصل هدایت تیم لندنی را بر عهده داشته باشد. این مربی دقایقی پیش اولین مصاحبه خود را با سایت رسمی باشگاه انجام داد و در مورد اهدافش در تاتنهام صحبت کرد. صحبت‌های او را در ادامه می‌خوانید:

افتخار بزرگی است که مربی تاتنهام باشم و حالا می‌خواهم جواب این اعتماد را بدهم. فلسفه فوتبالی من خیلی ساده است. فوتبال خوب بازی کردن تا هواداران ما لذت ببرند. باید به این ورزش تعصب داشته باشید و باید تیم باثباتی داشتم باشیم نه این که روندی پر فراز و نشیب طی کنیم. معتقدم این هواداران لیاقت این را دارند که تیمی رقابت طلب داشته باشند که بخواهد برای قهرمانی بجنگند. هر کاری می‌کنم تا لیاقت اعتماد و حمایت هوادارانمان را داشته باشیم.

مربی ایتالیایی در ادامه گفت:۱۳ سال برای یوونتوس بازی کردم. به عنوان بازیکن به همه قهرمانی‌ها رسیدم و به عنوان مربی هم توانستم قهرمانی‌های زیادی به دست بیاورم. در دو سال اخیر با اینتر دومین خط حمله برتر و بهترین خط دفاعی را داشتیم. گذشته اهمیت دارد، اما در حال حاضر فقط به تاتنهام فکر می‌کنم و می‌خواهم حضورم در این باشگاه برگ مهمی در دوران مربیگری ام باشد.

کونته در مورد مذاکرات قبلی با تاتنهام گفت:در تابستان با تاتنهامی‌ها صحبت کردیم، اما تازه کارم با اینتر را تمام کرده بودم و زمان مناسبی برای شروع یک ماجراجویی تازه نبود. ترجیح می‌دادم صبر کنم و از وقت گذرانی در کنار خانواده ام لذت ببرم.

منبع: طرفداری
برچسب ها: آنتونو کونته
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی