تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

مدیران بارسلونا راهی قطر شدند

پس از برکناری کومان از بارسلونا حالا مدیران بارسلونا به دنبال جذب ژاوی هستند و به همین منظور مدیران بارسلونا راهی قطر شدند تا کار جذب او را به پایان برسانند.

کد خبر: ۱۱۳۴۲۴
۱۳:۱۷ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰

بارسلونا همچنان به دنبال ژاوی

دیدارنیوز - شکست برابر رایو وایکانو پس از باخت در ال‌کلاسیکو برابر رئال مادرید باعث شد که مدیران بارسلونا دست از صبوری برداشته و به همکاری با رونالد کومان خاتمه دهند.

با اخراج این سرمربی هلندی، گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره جانشین احتمالی او انجام شد، اما اکثر رسانه‌ها معتقد بودند که ژاوی مربی بعدی است که روی نیمکت بارسلونا در نوکمپ خواهد نشست.

برخی از خبرنگاران نزدیک به باشگاه نیز مدعی شدند که مذاکرات با این مربی انجام شده و توافق نهایی نیز صورت گرفته، اما مذاکره با مدیران باشگاه السد همچنان ادامه دارد.

این باشگاه قطری نیز با انتشار بیانیه‌ای در روز‌های گذشته اعلام کرد که خبر‌های جدایی ژاوی از نیمکت این تیم صحت ندارد و تمام تمرکز این مربی اسپانیایی بر ادامه روند موفقیت‌آمیز تیمش است.

با این حال تصاویر منتشر شده از فرودگاه شهر بارسلونا نشان می‌دهد که مدیران این تیم رافا یوستی و متئو المان، مدیران باشگاه بارسا، در حال سفر به کشور قطر هستند تا آخرین مرحله مذاکره برای جذب ژاوی را انجام داده و قراردادی را این مربی اسپانیایی به امضا برسانند.

سرجی بارخوان در حال حاضر به صورت موقت روی نیمکت بارسا نشسته و موفق شد در اولین دیدار از دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان با این تیم به پیروزی برسد. هرچند  دیدار این هفته بارسا در لالیگا برابر آلاوس با تساوی ۱-۱ به پایان رسید تا آن‌ها با ۱۶ امتیاز از ۱۱ بازی در رده نهم جدول قرار بگیرند.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی