تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
معاون درمان علوم پزشکی اهواز مطرح کرد

کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خوزستان / مردم گول آرامش بیماری را نخورند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به آمادگی بیمارستان‌ها برای مقابله با پیک احتمالی، گفت: مردم نباید گول آرامش کنونی را بخورند.

کد خبر: ۱۱۳۲۹۹
۱۳:۰۰ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰

کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خوزستان / مردم گول آرامش بیماری را نخورند

دیدارنیوز خوزستان:معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به آمادگی بیمارستان‌ها برای مقابله با پیک احتمالی، گفت: مردم نباید گول آرامش کنونی را بخورند.

دکتر فرهاد سلطانی، با اشاره به روند ثابت بستری بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خوزستان در دو هفته اخیر، اظهار کرد: در حال حاضر شرایط بیمارستان‌های خوزستان از نظر بستری بیماران مبتلا به کرونا آرام است.

وی افزود: با توجه به افزایش شهرهای قرمز در کشور و پیش‌بینی وقوع پیک بعدی در آبان‌ماه، مردم نباید گول آرامش کنونی وضعیت بیماری را بخورند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: پیک‌های قبلی نیز در شرایطی که آرامش برقرار بود رخ دادند بنابراین همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی با دقت رعایت شوند تا از وقوع پیک جدید جلوگیری شود.

سلطانی با بیان اینکه بیمارستان‌ها و بیماران برای مقابله با پیک احتمالی آمادگی دارند، افزود: از مهرماه پرسنل بیمارستان‌های درگیر کرونا به نوبت به مرخصی رفته‌اند تا در صورت وقوع پیک احتمالی، با آمادگی بیشتری به بیماران خدمات ارائه دهند.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی