تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

رونالدو: دیدار با آتالانتا اصلا آسان نیست

کریستیانو رونالدو مهاجم منچستریونایتد در پست اینستاگرامی به بازی تیمش با آتالانتا اشاره کرد و اعلام کرد ایتالیا همیشه در قلب او می‌ماند.

کد خبر: ۱۱۳۲۸۰
۱۱:۴۷ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰

پست رونالدو درباره دیدار با آتالانتا

دیدارنیوز - کریستیانو رونالدو پس از دو ماه دوباره به ایتالیا برگشته تا در برگامو به میدان برود.

در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب تیم‌های منچستریونایتد و آتالانتا در برگامو به مصاف هم می‌روند. کریستیانو رونالدو، مهاجم سابق یوونتوس که دوباره به ایتالیا برگشته، امشب می‌خواهد با پیراهن منچستریونایتد برابر آتالانتا پیروز شود. رونالدو درباره این بازی، این پست انگیزشی در اینستاگرام منتشر کرد:

بیشتر بخوانید: زمان انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس مشخض شد

بازگشت به ایتالیا، کشوری شگفت انگیز که از من و خانواده ام به خوبی استقبال کرده است، همیشه در قلبم باقی می‌ماند. تجربه به من می‌گوید بازی کردن در برگامو مقابل تیمی، چون آتالانتا اصلا آسان نیست، اما تمام تلاش مان را به کار می‌گیریم تا جایگاه نخست گروه را حفظ کنیم. این لیگ قهرمانان اروپاست و ما منچستریونایتد هستیم؛ ما در جایی هستیم که به آن تعلق داریم؛ شیاطین، به پیش!

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی