تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از انفجار امروز
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از انفجار امروز

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

کراوچ: رونالدو در کار تیمی هیچ مشارکتی ندارد

پتر کراوچ بازیکن پیشین لیورپول اعلام کرد رونالدو مهاجم منچستر یونایتد به اندازه کافی در کار‌های تیمی مشارکت نمی‌کند و همین موضوع شاید کار را برای سایر بازیکنان نیز دشوار کند

کد خبر: ۱۱۲۶۲۴
۱۱:۰۴ - ۰۴ آبان ۱۴۰۰

انتقاد از حضور رونالدو در ترکیب منچستر یونایتد

دیدارنیوز - پس از شکست سنگین یونایتد برابر لیورپول، فشار بر روی این تیم و بازیکنانش بسیار زیاد شده است.

شاگردان کلوپ از دقیقه اول بازی کنترل توپ و میدان را در دست گرفتند و خیلی زود نیز به گل رسیدند تا شرایط برای بازگشت شیاطین سرخ بسیار دشوار شود و در نهایت یکی از سنگین‌ترین شکست‌های تاریخ این باشگاه نیز به ثبت برسد.

سولسشر تصمیم گرفته بود که از کریستیانو رونالدو در ترکیب ثابتش برای این بازی استفاده کند، اما این بازیکن پرتغالی نتوانست تاثیر خاصی در زمین داشته باشد و بسیاری از کوتاهی او در انجام پرسینگ تیمی انتقاد کردند.

پیتر کراوچ نیز جز افرادی است که باور دارد رونالدو به اندازه کافی در کار‌های تیمی مشارکت نمی‌کند و همین موضوع شاید کار را برای سایر بازیکنان نیز دشوار کند. او در این باره به دیلی میل گفت: «این که صرفا جلوی دروازه بایستی دیگر کار مهمی نیست و این یکی از مشکلات اصلی یونایتد در فصل جاری پس از بازگشت کریستیانو رونالدو بوده است. شرایط تغییر کرده است. عصر جدیدی پیش روی ماست، هرچند بخشی از من بدون شک از این بابت ناراحت است.»

کرواچ در ادامه اضافه کرد: «در حال حاضر توقعات از گلزنان در بازی مدرن بسیار زیاد شده است. معمولا برای حضور در این پست باید سریع بود و همکاری مناسبی با وینگر‌های هر دو طرف داشت. مهاجم نوک پیش از این دخالت زیادی در کار‌های پرسینگ نداشت، اما در حال حاضر مهاجمان درخشان افرادی، چون محمد صلاح و روبرت فیرمینو هستند.»

یونایتد این هفته باید در رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تاتنهام برود و پیروزی در این بازی می‌تواند تا حدی فشار‌ها بر این تیم را کاهش دهد. هرچند به نظر می‌رسد که شرایط سولسشر روی نیمکت این تیم بسیار متزلزل است و تماس‌هایی با دیگر گزینه‌های جانشینی او برقرار شده است.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۱
میم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
0
0
زر نزن دراز بد قواره تو خودت زمان بازیت چ پخی بودی نظر برا سلطان بدی
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی