تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سولشر منچستر یونایتد ۱۰ نفره را ۲-۴-۴ ارنج کرد

اوله گونار سولشر این روز‌ها زیر فشار انتقادات شدید قرار دارد. در آخرین اتفاق عجیب در جریان بازی منچستر یونایتد و لیورپول و بعد از اخراج پوگبا سولشر سعی داشته تیمش را با سیستم ۲-۴-۴ ارنج کند!

کد خبر: ۱۱۲۸۱۶
۱۷:۵۹ - ۰۵ آبان ۱۴۰۰

سولشر منچستر یونایتد لیورپول

دیدارنیوز: اوله گونار سولسشر این روز‌ها زیر فشار انتقادات است. در فوتبال شکست امری طبیعی است، ولی وقتی شما در بازی‌های بزرگ شکست‌های بزرگی را تجربه می‌کنید، قطعا حاشیه‌های زیادی هم به وجود خواهد آمد.

منچستریونایتد یکشنبه ۵ بر ۰ در خانه مقابل لیورپول شکست خورد، شکستی که آنقدر تلخ بوده و هست که بدون هیچ تردیدی هیمشه در کارنامه اوله گونار سولسشر خواهد ماند. ولی از روز گذشته ویدیویی منتشر شده که باز هم پرونده این بازی را باز کرده است.

این شکست حاشیه کم نداشت؛ از شعار‌های هواداران لیورپول برای ماندن سولسشر در منچستر تا تمسخر تاکتیک‌های سولسشر پس از گلزنی لیورپول مقابل منچستریونایتد از سوی کریستیانو رونالدو!

کاوانی به سولسشر؛ چگونه ۳-۴-۴ بازی کنیم؟ ما ده نفر هستیم!

حاشیه جدید مربوط به تعویض سولسشر است. قبل از اینکه پوگبا مقابل لیورپول اخراج شود، سولسشر ادینسون کاوانی و دالوت را فراخواند تا به میدان بفرستد. ثانیه‌هایی بعد پوگبا اخراج شد. البته سولسشر تعویض‌های خود را تغییر نداد و بعد از اخراج پوگبا، به کنار زمین آمد تا توصیه‌هایی را به کاوانی بکند. گویا سولسشر به کاوانی می‌گوید به پیکان خط حمله برود تا کنار رونالدو بازی کند.

بعد از این موضوع کاوانی تلاش می‌کند موضوعی را به گوش سولسشر برساند، ولی سرمربی شیاطین سرخ متوجه آن نمی‌شود. کاوانی تلاش می‌کند به سولسشر بگوید تیم در حال حاضر ۱۰ نفره است و بازی با سیستم ۲-۴-۴ غیرممکن محسوب می‌شود.

جالب اینکه بعد از کش و قوس بین مهاجم و سرمربی منچستر، اریک رمزی که جزو اعضای کادرفنی سولسشر است وارد ماجرا می‌شود و متوجه صحبت‌های کاوانی می‌شود. او بعد از آن به سولسشر می‌گوید کاوانی اگر به خط حمله برود، سیستم تیم ۲-۳-۴ می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی