تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

رونالدو: دیدار با آتالانتا اصلا آسان نیست

کریستیانو رونالدو مهاجم منچستریونایتد در پست اینستاگرامی به بازی تیمش با آتالانتا اشاره کرد و اعلام کرد ایتالیا همیشه در قلب او می‌ماند.

کد خبر: ۱۱۳۲۸۰
۱۱:۴۷ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰

پست رونالدو درباره دیدار با آتالانتا

دیدارنیوز - کریستیانو رونالدو پس از دو ماه دوباره به ایتالیا برگشته تا در برگامو به میدان برود.

در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب تیم‌های منچستریونایتد و آتالانتا در برگامو به مصاف هم می‌روند. کریستیانو رونالدو، مهاجم سابق یوونتوس که دوباره به ایتالیا برگشته، امشب می‌خواهد با پیراهن منچستریونایتد برابر آتالانتا پیروز شود. رونالدو درباره این بازی، این پست انگیزشی در اینستاگرام منتشر کرد:

بیشتر بخوانید: زمان انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس مشخض شد

بازگشت به ایتالیا، کشوری شگفت انگیز که از من و خانواده ام به خوبی استقبال کرده است، همیشه در قلبم باقی می‌ماند. تجربه به من می‌گوید بازی کردن در برگامو مقابل تیمی، چون آتالانتا اصلا آسان نیست، اما تمام تلاش مان را به کار می‌گیریم تا جایگاه نخست گروه را حفظ کنیم. این لیگ قهرمانان اروپاست و ما منچستریونایتد هستیم؛ ما در جایی هستیم که به آن تعلق داریم؛ شیاطین، به پیش!

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی