تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

چلسی در آستانه توافق با مدافع جوان یوونتوس

چلسی در فصل نقل و انتقالات به دنبال ماتیاس دلیخت مدافع هلندی جوان باشگاه یوونتوس است تا بتواند حفره‌های دفاعی خود را پر کنند.

کد خبر: ۱۱۲۶۶۱
۱۵:۰۷ - ۰۴ آبان ۱۴۰۰

چلسی به دنبال ماتیاس دلیخت

دیدارنیوز - بحران مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا همچنان باشگاه‌های بسیاری را تحت فشار قرار داده و یوونتوس نیز از این قاعده مستثنی نیست. شرایط مالی دشوار باعث شده که آن‌ها در پی فروش دلیخت باشند که دستمزد هفتگی او ۲۸۰ هزار پوند است.

این بازیکن ۲۲ ساله هلندی پس از درخشش خیره‌کننده در ترکیب آژاکس و تیم ملی کشورش در سال ۲۰۱۹ و با قراردادی به ارزش ۶۷.۵ میلیون پوند به یوونتوس پیوست.

 


بیشتر بخوانید: طلاق و بازگشت ایکاردی و واندا نارا به پیش هم!


 

اما او از زمان حضورش در تورین نتوانسته به بازیکن ثابت ترکیب اصلی این تیم تبدیل شود و در این فصل در شش بازی از ۹ بازی این تیم در رقابت‌های لیگ ایتالیا به میدان رفته است. با این حال بسیاری باور دارند که این بازیکن از شرایطش در یووه راضی است.

اما بانوی پیر این بازیکن را به مدیران چلسی پیشنهاد داده و امیدوار است که این انتقال به زودی عملی شود. قرارداد‌های آنتونیو رودیگر و آندره‌آس کریستنین در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مذاکرات چلسی با این دو بازیکن هنوز به نتیجه خاصی برای تمدید قرارداد نرسیده است.

به همین دلیل آبی‌پوشان لندنی به شدت به دنبال جذب حداقل یک مدافع میانی مطمئن هستند تا در صورت جدایی این دو بازیکن یا حتی یکی از آنها، برای فصل بعد به مشکل جدی در فاز دفاعی برخورد نکنند.

مینو رایولا، مدیربرنامه دلیخت، نیز در تلاش است تا تیم بهترین برای موکلش پیدا کند و گفته می‌شود که در همین راستا با باشگاه‌های متعددی مذاکره کرده که چلسی نیز جز آن‌ها بوده است.

چلسی در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال تلاش کرد ژول کونده را از سویا به خدمت بگیرد، اما در نهایت بر سر مسائل مالی با این باشگاه اسپانیایی به توافق نرسید و این انتقال ناتمام باقی ماند.

برچسب ها: چلسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی