تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

چلسی در فکر بازگرداندن ادن آزار به بریج

باشگاه چلسی مذاکرات غیررسمی با رئال مادرید را برای بازگرداندن ادن هازارد به استمفوردبریج آغاز کرده است.

کد خبر: ۱۱۱۳۲۵
۱۴:۱۲ - ۲۰ مهر ۱۴۰۰

بازگشت ادن ازار به چلسی

دیدارنیوز - این وینگر بلژیکی در سال ۲۰۱۹ و با قراردادی به ارزش ۱۱۵ میلیون دلار چلسی را ترک کرد تا پیراهن رئال مادرید را به تن کند، اما در اسپانیا با مشکلات جدی مواجه شد.

این بازیکن ۳۰ ساله تا به حال در ۵۷ بازی برای رئال مادرید غایب بوده و تنها در ۵۱ بازی برای این تیم به میدان رفته تا تعداد بازی‌هایی که نتوانسته در آن بازی کند بیشتر باشد. مصدومیت‌های متعدد باعث شده که شرایط او چندان مطلوب خودش و باشگاه نباشد.

با این حال روزنامه اسپانیایی ال‌ناسیونال مدعی شده که چلسی مذاکرات غیررسمی برای برگرداندن ادن هازارد را با مدیران رئال مادرید آغاز کرده است. رومن آبراموویچ، مالک روسی چلسی، باور دارد که این بازیکن می‌تواند با بازگشت به استمفوردبریج بار دیگر به دوران اوجش برگردد.

گفته می‌شود مدیران چلسی صحبت‌هایی را با فلورنتینو پرز درباره برگرداندن هازارد به لندن انجام داده‌اند و احتمالا این بازیکن نیز از حضور دوباره در این باشگاه استقبال خواهد کرد. در این میان رئال مادرید نیز مایل است که از دردسر پرداخت دستمزد هازارد رها شده و بخشی از مبلغ ۱۱۵ میلیون یورویی که برای او پرداخت کردند را نیز دریافت کنند.

مدیران این باشگاه اسپانیایی در سال‌های اخیر تلاش بسیاری برای جذب ادن هازارد انجام دادند و این بازیکن در سال ۲۰۱۸ و پس از کسب رتبه سوم در جام جهانی به همراه تیم ملی بلژیک نیز علنا از علاقه خود به رئال صحبت کرده بود، اما دوران حضور او در این تیم به یک فاجعه تمام عیار منتهی شد چرا که مصدومیت‌های متعدد اجازه درخشش را به او ندادند.

رئال مادرید در تلاش است تا بخش قابل توجهی از هزینه صورت گرفته برای این بازیکن را جبران کند، اما گفته می‌شود که چلسی حاضر نیست مبلغی بیش از ۴۰ میلیون یورو برای جذب مجدد هازارد پرداخت کند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی