تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

بازیکنان پدیده تهدید خود را عملی کردند

در حالی که بازیکنان پدیده مدیریت باشگاه را تهدید کرده بودند که در صورت پرداخت نشدن مطالباتشان به کرمان نخواهند رفت، بازیکنان پدیده امروز به فرودگاه نرفتند تا وضعیت مدیریتی باشگاه به بحران کشیده شود.

کد خبر: ۱۱۲۳۹۵
۱۴:۴۳ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰

پدیده به فرودگاه نرفت

دیدارنیوز - در حالی که قرار بود ظهر امروز اعضای تیم فوتبال پدیده به تهران پرواز کنند و سپس برای انجام بازی به استان کرمان و شهر سرچشمه بروند، تصمیم گرفتند در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد حاضر نشوند.

تیم فوتبال پدیده باید فردا یکشنبه در هفته دوم لیگ برتر مقابل مس رفسنجان قرار بگیرد، اما در این شرایط هیچکدام از بازیکنان نماینده فوتبال مشهد در فرودگاه این شهر حاضر نشدند تا پس از سه روز اعتصاب تمرین و ناتوانی مالکیت خصوصی این باشگاه در پرداخت مطالبات و باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی، رسما وضعیت این تیم به حالت بحرانی دربیاید.

از بین پدیده‌ای‌ها امروز تنها اعضای کادرفنی این تیم در فرودگاه حاضر شدند و بازیکنان این تیم در اعتراض به مشخص نشدن وضعیت قرارداد‌های خود در فرودگاه حضور پیدا نکردند تا رسما مدیریت بحران استان خراسان رضوی نسبت به شرایط تیم فوتبال نماینده این استان وارد شود.

این در حالی است که اعضای پدیده باید ساعت ۱۲:۴۵ راهی تهران می‌شدند و از آنجا به کرمان سفر می‌کردند، اما این اتفاق رخ نداد و پرواز مشهد به تهران نیز از فرودگاه خارج شد.

در این شرایط که هیچکس در باشگاه شهرخودرو حلال مشکلات نیست، فعلا وضعیت اعضای تیم پدیده که در مالکیت شهرخودرو قرار گرفته برای بازی فردا مشخص نیست و باید دید سرنوشت این بازی چه خواهد شد و مهم‌تر از آن مسؤولان استان خراسان رضوی چه موقع از تصمیمات خود برای تیم که شنیده می‌شود مشتریانی هم پیدا کرده رونمایی خواهد کرد.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: پدیده مشهد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی