تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آزمون مجددا در رادار لیون قرار گرفت

سردار آزمون که در نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه لیون قرار گرفته بود حالا بار دیگر در نقل و انتقالات زمستانی تیم فرانسوی به دنبال اوست.

کد خبر: ۱۱۲۳۶۳
۱۲:۱۱ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰

لیون به دنبال سردار آزمون

دیدارنیوز - سایت «Foot Mercato» خبر داد که لیون فرانسه جذب سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت روسیه را در ژانویه در اولویت گذاشته است.

لیون در تابستان گذشته در یک قدمی جذب آزمون قرار داشت و پیشنهاد ۱۵ میلیون یورویی داد، ولی باشگاه روسی مخالفت کرد.

قرارداد آزمون در تابستان آینده به پایان می‌رسد و سردار قصدی برای تمدید قراردادش ندارد. به همین خاطر بهترین فرصت برای زنیت است تا در زمستان با فروش این بازیکن، درآمدزایی داشته باشد.

باشگاه لیون در زمستان به دلیل غیبت بسیاری از مهره‌های کلیدی اش به خاطر حضور در جام ملت‌های آفریقا، نیاز دارد تا آزمون را در زمستان جذب کند.

این تیم فرانسوی آماده است تا در زمستان برای جذب ستاره ایرانی ۸ میلیون یورو پرداخت کند. آزمون در این فصل از لیگ برتر روسیه ۵ گل برای زنیت به ثمر رسانده است. او در دو فصل گذشته به ترتیب ۱۷ و ۱۹ گل برای تیم روسی به ثمر رسانده است.

منبع: ایلنا
برچسب ها: سردار آزمون
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی