تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سردار آزمون زیر تیغ تیز انتقادات؛ ۲ماه بدون حتی یک گل

رسانه روسی چمپیونات حالا در گزارشی به انتقاد از بازیکن ایرانی زنیت، نوشت: آزمون در لیگ قهرمانان اروپا نشان داد برای زنیت فایده‌ای نداشته است و با این عملکرد ضعیف باید رفتن به بوندسلیگا را فراموش کند.

کد خبر: ۱۱۲۲۹۳
۱۱:۵۲ - ۳۰ مهر ۱۴۰۰

سردار آزمون زیر تیغ تیز انتقادات؛ ۲ماه بدون حتی یک گل

دیدارنیوز - تیم فوتبال زنیت روسیه در هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف میهمان خود یوونتوس رفت و با یک گل شکست خورد. سردار آزمون، ستاره ایرانی این تیم روسیه‌ای از دقیقه ۶۱ به زمین آمد و نتوانست کار خاصی را انجام دهد.

این نهمین بازی سردار در سطح ملی و باشگاهی بود که او در گلزنی ناکام بود. آزمون بعد از بازی با زسکا مسکو که حدود  ۲ ماه پیش برگزار شد نتوانسته گلی به ثمر برساند و  هر سه پاس گلش نیز در عرصه ملی بوده است.

رسانه روسی چمپیونات حالا در گزارشی به انتقاد از بازیکن ایرانی زنیت، نوشت: آزمون در لیگ قهرمانان اروپا نشان داد برای زنیت فایده‌ای نداشته است و با این عملکرد ضعیف باید رفتن به بوندسلیگا را فراموش کند. آخرین دفعه‌ای که آزمون برای زنیت گلزنی کرد به ۲ ماه قبل برمی‌گردد. او در لیگ قهرمانان اروپای امسال در مدت زمان اندکی که در ترکیب زنیت بوده نتوانسته مفید ظاهر شود و تا الان هیچ گلی نزده و هیچ پاس گلی نداده است.

چمپیونات در ادامه نوشت: البته افت آزمون در لیگ قهرمانان اروپا دلایلی دارد. دلیل اول تغییر تاکتیک سماک (سرمربی زنیت) در خط حمله زنیت بوده است. زنیت از زمانی که سیستم خود را تک مهاجمه کرده آزمون نتوانسته گل بزند. دلیل دوم می‌تواند خستگی آزمون از فضای زنیت باشد. او در تابستان گذشته به دنبال جدایی تیم بود ولی زنیت به دلیل پیدا نکردن جانشین مناسب به این بازیکن اجازه رفتن نداد و آزمون مجبور شد در تیم بماند تا در تابستان آینده در زمان اتمام قراردادش از تیم جدا شود.

منبع: ایرنا
برچسب ها: سردار آزمون
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی