تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.

علیرضا فغانی داور جام عرب ۲۰۲۱  شد

علیرضا فغانی داور برجسته فوتبال ایران قرار است در دیدار‌های جام عرب که ۱۶ تیم در آن حضور دارند و تحت حمایت فیفا برگزار می‌شود سوت بزند.

کد خبر: ۱۱۲۳۴۶
۱۱:۰۸ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰

علیرضا فغانی دیدارهای جام عرب را سوت می‌زند

دیدارنیوز - جام عرب به عنوان دهمین دوره از مسابقات فوتبال بین کشورهای عربی برگزار می شود و این اولین دوره از مسابقات است که تحت حمایت و عنوان فیفا برگزار می شود و علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران به همراه ۱۱ داور دیگر از نقاط مختلف دنیا، این مسابقات را از ۳۰ نوامبر تا ۱۸ دسامبر در دوحه قطر قضاوت خواهند کرد.

همچنین محمدرضا ابوالفضلی و محمدرضا منصوری در این مسابقات به عنوان کمک داوران ایرانی، حضور خواهند داشت.

این دوره از مسابقات جام عرب قرار است از ۹ آذر تا ۲۷ آذر در دوحه قطر برگزار شود و به عنوان محکی جدی برای  میزبانی قطر در جام جهانی ۲۰۲۰ به شمار می رود. مسابقات نهایی جام عرب با حضور ۱۶ تیم مدنظر قرار می گیرد.

قطر، عمان، عراق و بحرین در گروه یک، تونس، امارات، سوریه و موریتانی در گروه دو، مراکش، عربستان سعودی، اردن و فلسطین در گروه سه و الجزایر، مصر، لبنان و سودان در گروه چهارم مسابقات قرار دارند

منبع: ایسنا
برچسب ها: علیرضا فغانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی