تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ استفاده سپاه از منور‌های مه‌شکن/ واکنش محمد خاتمی
این گزارش بروزرسانی می‌شود

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ استفاده سپاه از منور‌های مه‌شکن/ واکنش محمد خاتمی

امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و جستجو‌ها برای پیداشدن این هلی‌کوپتر که حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز در آن بوده، ادامه...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

بازیکنان پدیده بازی‌های لیگ برتر را تحریم کردند

بازیکنان پدیده محل تمرین را ترک کردند و حاضر به تمرین نشدند تا مدیرعامل این تیم هر چه زودتر به سراغ تهیه پول برای پرداخت مطالبات بازیکنان برود.

کد خبر: ۱۱۲۱۵۲
۱۴:۲۹ - ۲۸ مهر ۱۴۰۰

بازیکنان پدیده تمرینات را تحریم کردند

دیدارنیوز - پس از اعتصاب بازیکنان پدیده و حاضر نشدن در جلسه تمرینی امروز، جلسه‌ای بین سرمربی، بازیکنان و مدیریت این باشگاه مشهدی برگزار شد تا در خصوص تعیین تکلیف مشهدی‌ها و آینده این تیم صحبت کنند. با وجود وعده وعیدهای دوباره مسعود معمایی، مدیرعامل باشگاه پدیده، بازیکنان حرف او را نپذیرفتند و او حتی حاضر شد دست‌خطی از خود بدهد که باز هم بازیکنان زیر بار این موضوع نرفتند.

سرانجام بازیکنان و کادر فنی اخطار آخر را به مدیرعامل تیم‌شان دادند که تا موقعی که پیامک واریزی را نبینند، نه دیگر در تمرینات شرکت می کنند و نه حتی حاضر هستند در هفته دوم برابر مس رفسنجان به میدان روند. پس از این اتمام حجت، بازیکنان پدیده محل تمرین را ترک کردند و حاضر به تمرین نشدند تا مدیرعامل این تیم هر چه زودتر به سراغ تهیه پول برای پرداخت مطالبات بازیکنان برود.

تیم فوتبال پدیده در هفته اول و در خانه برابر آلومینیوم اراک با تساوی بدون گل متوقف شد و باید در هفته دوم به مصاف مس رفسنجان روند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: پدیده مشهد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی