تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
نماینده اصفهان

تیراندازی به زنان در اصفهان سازمان یافته نیست

مهدی طغیانی نماینده اصفهان در مجلس با تاکید بر این که دادستانی و نیروی انتظامی به شدت پیگیر حادثه تیراندازی با تفنگ بادی به زنان هستند گفت: این مسئله سازمان یافته و هدفمند نیست.

کد خبر: ۱۱۲۱۴۱
۱۳:۳۴ - ۲۸ مهر ۱۴۰۰

تیراندازی به زنان در اصفهان

دیدارنیوز: نماینده اصفهان در مجلس درخصوص حادثه تیراندازی به زنان در اصفهان، گفت: کسی که از سلامت روحی و روانی برخوردار باشد، چنین کار‌هایی نمی‌کند. اینکه این مساله سازمان‌یافته و هدفمندی باشد، ابداً اینگونه نیست.

مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم ، در رابطه با حادثه تیراندازی به زنان در اصفهان، گفت: این مساله پیگیری شده، فرد ضارب هم شناسایی شده و دادستانی و دادگستری هم با جدیت پیگیر این مساله هستند.

وی ادامه داد:، اما درخصوص اینکه انگیزه این فرد چیست و یا اینکه سلامت روحی و روانی دارد یا خیر؛ این موارد در حال بررسی است.

طغیانی همچنین بیان کرد: البته قاعدتاً کسی که از سلامت روحی و روانی برخوردار باشد، چنین کار‌هایی نمی‌کند.

نماینده اصفهان در پاسخ به اینکه این اتفاق حادثه اسیدپاشی به زنان را در اذهان عمومی تداعی کرد، گفت: اینکه این مساله سازمان‌یافته و هدفمندی باشد، ابداً اینگونه نیست. فردی که دست به این اقدام زذه شناسایی و دستگیر شده است، ولی تعیین تکلیف نشده است؛ اما ما پیگیر این مساله هستیم و نتیجه آن را دنبال می‌کنیم.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی