تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ایکاردی از همسرش عذرخواهی کرد

مائورو ایکاردی مهاجم تیم پاری‌سن زرمن در پست اینستاگرامی خود با عذرخواهی از همسرش واندا ایکاردی اعلام کرد باید گذشت کردن وجود داشته باشد.

کد خبر: ۱۱۲۱۱۲
۱۰:۵۵ - ۲۸ مهر ۱۴۰۰

ایکاردی از همسرش عذرخواهی کرد

دیدارنیوز - مائورو ایکاردی ممکن است سه شنبه شب در پیروزی ۳-۲ پاری سن ژرمن مقابل لایپزیگ در لیگ قهرمانان شرکت نکرده باشد، اما پس از آن پستی در اینستاگرام به همسرش وندا نارا اختصاص داد.

از بعدازظهر شنبه شایعات مبنی بر جدایی ایکاردی و وندا نارا منتشر شد پس از اینکه همسر این مهاجم آرژانتینی متنی را در اینستاگرام منتشر کرد و مدعی شد که او ظاهرا خیانت کرده است!

پست ایکاردی در اینستاگرام، که وی در آن برچسب واندا نارا را نوشته است، می‌گوید: "از عشق من متشکرم که همچنان به این خانواده زیبا اعتماد دارد، از شما متشکرم که موتور زندگی ما هستید. من شما را دوست دارم.  آسیب رساندن به عزیزانتان بسیار دردآور است. شما تنها زمانی شفا می‌یابید که نسبت به کسانی که به آن‌ها صدمه زده‌اید، گذشت داشته باشید. "

به ایکاردی اجازه داده شد تمرین یکشنبه و دوشنبه پاری سن ژرمن را از دست بدهد و او در ابتدا در لیست بازیکنان بازی لایپزیگ هم قرار گرفت، ولی به دلیل این مشکل به میلان سفر کرد تا با همسرش آشتی کند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی