تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

طلاق و بازگشت ایکاردی و واندا نارا به پیش هم!

مائورو ایکاردی مهاجم پرحاشیه باشگاه پاری‌سن زرمن بعد از آنکه از واندا نارا طلاق گرفت اما با نامه‌ای که نوشت مشخص شد این دو بار دیگر کنار یکدیگر خواهند بود.

کد خبر: ۱۱۲۶۰۱
۰۸:۵۲ - ۰۴ آبان ۱۴۰۰

طلاق ایکاردی و همسرش

دیدارنیوز - داستان مائورو ایکاردی و وندا نارا طی روز‌های اخیر بسیار داغ شد. وندا نارا ۸ روز قبل به شوهرش، مائورو ایکاردی اتهام خیانت را نسبت داد و از آن روز تا به این لحظه، شاهد کش و قوس‌های فراوانی در این رابطه بودیم. اما حالا به نظر می‌رسد که همه چیز تمام شده است و این دعوا به پایان خود رسید. با تایید وندا نارا، او و مائورو ایکاردی از یکدیگر طلاق گرفته اند، اما این رابطه همچنان پایدار خواهد ماند. متنی که در زیر می‌خوانید را وندا نارا در صفحه اینستاگرام خود منتشر نموده است:

عکس‌هایی طی ماه‌های اخیر بارگذاری کرده ام، نشان می‌دهد که ما چقدر با هم خوب و خوشحال بودیم. من به خاطر اتفاقی که افتاد به شدت آسیب دیدم. هر روز از مائورو درخواست طلاق می‌کردم. وقتی که او فهمید دیگر راه برگشتی وجود ندارد، به من گفت که ما نمی‌توانیم این گونه ادامه دهیم؛ گفت اگر جدایی تنها راه خاتمه دادن به این حجم از درد است، پس باید انجامش دهیم. ما پیش وکیل رفتیم. مائورو ظرف دو روز همه شرایط را پذیرفت و ما توافقنامه (طلاق) را امضا کردیم. روز بعد، او نامه‌ای به من نوشت که هیچکس تا کنون برایم ننوشته بود: "من به تو همه چیز دادم و تو همه چیز داری، امیدوارم بتوانی خوشحال باشی، چون اینگونه من هم خوشحال می‌شوم. " و آنجا بود که متوجه چیزی شدم: همه چیز داشتن؛ اگر با او نباشم، هیچ چیزی ندارم. مطمئن هستم که این لحظات بدی که گذراندیم، باعث تقویت ما به عنوان یک زوج و خانواده خواهد شد. مهم این است که هر دوی ما این آزادی را داشتیم که به یک رابطه ۸ ساله خاتمه دهیم، اما با روح‌های خسته از گریه مان، دوباره کاملا آزادانه همدیگر را انتخاب کردیم. عاشقتم مائورو ایکاردی.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی