تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

بازگشت ایکاردی به اینستاگرام با ابراز علاقه به وندا نارا!

مائورو ایکاردی مهاجم تیم پاری‌سن زرمن که از مدت‌ها پیش با واندا نارا به مشکل خورده بود اینستاگرام خود را بار دیگر باز کرد.

کد خبر: ۱۱۳۷۰۳
۱۴:۲۶ - ۱۶ آبان ۱۴۰۰

رابطه جنجالی مائورو ایکاردی با واندا ایکاردی

دیدارنیوز - حماسه پیرامون واندا نارا، مائورو ایکاردی و چین سوارز بیشتر از دوربینی که یک بازی بسکتبال حرفه‌ای آمریکا را پوشش می‌دهد، جلو و عقب می‌رود و به نظر نمی‌رسد به این زودی متوقف شود!

مهاجم پاری سن ژرمن حالا حساب اینستاگرام خود را دوباره فعال کرده که پیش از این به طور مرموزی آن را در هنگام جدایی از واندا نارا پس از رابطه نامشروعش حذف کرده بود.

واندا نارا در بیشتر موارد در تمایلات خود برای پایان دادن به این رابطه ثابت قدم بوده است. جدایی آن‌ها در هفته گذشته پس از یک آشتی آشکار در رسانه‌های اجتماعی فاش شد.

اکنون ایکاردی اکانت اینستاگرام خود را بازگشایی کرده و عکسی از خود در کنار واندا نارا با نوشته "دوستت دارم" به اشتراک گذاشته است.

هرچند این جالب‌ترین اقدام مهاجم آرژانتینی نبود. ایکاردی در استوری اینستاگرام خود نوشت: «به بردن در سکوت عادت کن و بگذار دنیا فکر کند که در حال شکست خوردن هستی» هرچند مشخص نیست منظور او از این حرف چیست.

گفتنی است، ایکاردی امکان اظهار نظر و ثبت کامنت در پست جدیدش را محدود کرده است!

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی