تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا: رونالدو تاثیر مثبتی روی یوونتوس نگذاشت

گراوینا رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد خرید رونالدو توسط یوونتوس اقدام خوبی نبود و نتوانست تاثیر مثبتی بر روی تیم بگذارد.

کد خبر: ۱۱۲۰۰۹
۱۲:۳۴ - ۲۷ مهر ۱۴۰۰

نظر رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا درباره خرید رونالدو توسط یوونتوس

دیدارنیوز - علیرغم قهرمانی تیم ملی ایتالیا در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ که تابستان امسال برگزار شد، بسیاری از باشگاه‌های سری A شرایط مالی دشواری را به دلیل بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا تجربه می‌کنند.

با این حال گراوینا باور دارد که مشکلات باشگاه‌های ایتالیایی مانند مشکلاتی است که تمامی باشگاه‌ها در سایر نقاط اروپا با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. او در گفتگو با برنامه تلویزیونی تیکی تاکا اظهار داشت: «ما ورشکست نشدیم، ما با همان مشکلاتی روبرو هستیم که سایر کشور‌های اروپایی دارند. در حال حاضر شرایط سختی را سپری می‌کنیم که شیوع ویروس کرونا باعث تشدید آن شده است. با این حال فوتبال ایتالیا جذاب است و در مقایسه با سایر کشور‌ها افراد بسیاری را به خود جلب می‌کند، اما به اندازه‌ای که باید پیشرفت نکرده است.»

گراوینا همچنین درباره حضور سه ساله کریستیانو رونالدو در یوونتوس نیز صحبت کرد. این ستاره پرتغال در سال ۲۰۱۸ با قراردادی به ارزش ۱۱۰ میلیون یورو به این تیم پیوست، اما تابستان امسال با ۱۵ میلیون یورو به منچستریونایتد برگشت. او در طول این مدت در ۱۳۴ بازی ۱۰۱ گل برای بیانکونری به ثمر رساند و پنج جام قهرمانی شامل دو قهرمانی در لیگ ایتالیا به دست آورد.

با این حال گراوینا معتقد است که جذب او اقدام خوبی برای یوونتوس نبوده است. او در این باره گفت: «در فلسفه اعتقادی من، خرید این بازیکن اقدام درستی نبوده است. حضور او به صورت کلی برای فوتبال ایتالیا خوب بود، اما من فکر نمی‌کنم تاثیر مثبتی روی یوونتوس گذاشته باشد.»

او در ادامه درباره شرایط رقابت‌های سری A در فصل جاری گفت: «من فکر می‌کنم ناپولی و دو باشگاه شهر میلان در این فصل به خوبی مجهز شده‌اند و برای حضور در کورس قهرمانی به میدان می‌روند. هرچند همیشه شگفتی‌هایی در فوتبال وجود دارد. این فصل، فصل بسیار خوبی خواهد شد.»

منبع: ورزش 3
برچسب ها: رونالدو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی