تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

شما نمی‌توانید شیوه فکری رونالدو را تغییر دهید

اضافه شدن رونالدو به ترکیبشان تعادلی ایجاد نکرده است. شما نمی توانید شیوه فکری کریستیانو رونالدو را تغییر دهید، او همین است که می بینید. پس سولسشر باید به سبکی بازی کند که در آن رونالدو بتواند پویایی لازم را داشته باشد و حریف را تحت فشار بگذارد.

کد خبر: ۱۱۱۲۲۳
۱۹:۳۰ - ۱۹ مهر ۱۴۰۰

بازگشت رونالدو به منچستر

دیدارنیوز - دنی بلیند که خود در مراحل مقدماتی جام جهانی 2018 با لاله های نارنجی عملکرد ضعیفی داشت که در نهایت منجر به اخراجش شد، در مصاحبه با میرر، اشاره ای به وضعیت پرافت و خیز یونایتد تحت هدایت اوله گونار سولسشر پرداخته است: هویت منچستریونایتد چیست؟ برنامه آن ها چیست؟ این دقیقا همان چیزی است که با سولسشر گم شده است. آن ها هیچ برنامه تاکتیکی ندارند. تیم سولسشر قادر نیست مانند منچسترسیتی حریف را تحت فشار بگذارد. لازم نیست تیم شما تماما پرس کند، با این حال هیچ اثری از پرس در تیم او نیست. همه چیز در منچستریونایتد به خلاقیت بازیکنان بستگی دارد. آن ها بازیکنان باکیفیتی دارند که نتیجه ها را برایشان رقم می زنند، منتها اسم این نتایج تیمی نیست و در بلند مدت مشکل ساز خواهد شد. منچستریونایتد نمی تواند روی حریف خود مسلط باشد، این بزرگترین مشکل آن ها است.

دنی بلیند پیرامون عملکرد ضعیف هفته گذشته شیاطین سرخ مقابل اورتون که به نتیجه تساوی یک یک در اولدترافورد انجامید هم صحبت کرده است: بعد از این که آن ها با یک گل از اورتون پیش افتادند، در زمین خود منتظر اورتونی ها مانده بودند تا بتواند از روی ضد حملات به گل های بعدی برسند که این برای باشگاه بزرگی مثل منچستریونایتد خوب و کافی نیست. مشکل بعدی این بود که آن ها بعد از اینکه گل تساوی را از اورتون خوردند، در بازگرداندن نتیجه ناتوان بودند. نتایجشان خوب نیست، مقابل یانگ بویز باختند، در جام اتحادیه به وستهم باختند، به استون ویلا هم باختند و مقابل ویارئال خوش شانس بودند، آن هم به دلیل کیفیت فردی کریستیانو رونالدو. و بعد از آن هم که مقابل اورتون به تساوی رسیدند و قسر در رفتند.

بلیند در ادامه درباره کارنامه فوتبالی سولسشر گفت: فکر می کنم سولسشر باید نتایج را بهبود دهد. نمی توانیم بگوییم که او پیش از هدایت منچستریونایتد، سابقه طولانی مربیگری داشته است. بله او در نروژ یک قهرمان بود، اما سطح آن جا متفاوت است. می دانم که چرا مدیران به او زمان زیادی داده اند، زیرا او پسر منچستریونایتد است. او سال 1999 آن گل افسانه ای را در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ به ثمر رساند. اما این دلیل موجهی برای چیزی که ساخته است نیست.     

                                                                     
آمدن کریستیانو رونالدو؟ اضافه شدن رونالدو به ترکیبشان تعادلی ایجاد نکرده است. شما نمی توانید شیوه فکری کریستیانو رونالدو را تغییر دهید، او همین است که می بینید. پس سولسشر باید به سبکی بازی کند که در آن رونالدو بتواند پویایی لازم را داشته باشد و حریف را تحت فشار بگذارد. رونالدو برگشته و گل های مهمی هم زده، اما حضور وی در تیم، نیازمند تفکر تاکتیکی متفاوتی است. طبیعتا طبق انتظار شما، مهاجم اولین کسی است که باید مدافعان حریف را پرس کند. او مدافع اول را پرس می کند، دومی را پرس می کند و سپس توازن تیم به هم می خورد. سایرین از لحاظ سازماندهی و اعتماد به نفس به اندازه رونالدو نیستند.

آیا سولسشر باید اخراج شود؟سولسشر هر آن چه که هست، حالا زمان مناسبی برای اخراج او نیست. آن ها زیاد از کورس قهرمانی عقب نیستند، اما بیش از انتظارات، باخت داشته اند.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی