تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

مقدماتی جام جهانی در اروپا: قهرمان اروپا در خانه متوقف شد انگلیس گلباران کرد

در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در اروپا، تیم ملی ایتالیا در خانه برابر سوئیس متوقف شد، انگلیس در خانه برابر رقیب آلبانی به پیروزی رسید.

کد خبر: ۱۱۴۱۰۹
۰۸:۵۹ - ۲۲ آبان ۱۴۰۰

توقف ایتالیا در خانه در جام جهانی

دیدارنیوز - در ادامه دیدار‌های هفته نهم دور انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره اروپا جمعه شب ایتالیا در گروه C میزبان سوئیس بود و با تساوی ۱-۱ متوقف شد.

در این مسابقه ویدمار در دقیقه ۱۱ دروازه قهرمان یورو ۲۰۲۰ را گشود، اما دی‌لورنتسو در دقیقه ۳۶ گل تساوی بازی را به ثمر رساند. آتزوری در دقیقه ۹۰ هم صاحب یک ضربه پنالتی شد که جورجینیو آن را هدر داد.

ایرلند شمالی در دیگر دیدار این گروه با تنها گل ساتکوس در دقیقه ۱۸ (گل به‌خودی) بر لیتوانی غلبه کرد. ایتالیا و سوئیس که در آخرین دیدار خود به ترتیب مقابل ایرلند شمالی و بلغارستان صف‌آرایی می‌کنند، با ۱۵ امتیاز و بر حسب تفاضل گل رتبه‌های اول و دوم جدول گروه C را به خود اختصاص داده‌اند.

در گروه I انگلیس با پیروزی ۵-۰، شکست سنگینی بر آلبانی تحمیل کرد. هری مگوایر در دقیقه ۹، هری کین در دقایق ۱۸، ۳۳ و ۲+۴۵ و جردن هندرسون در دقیقه ۲۸ برای سه‌شیر گلزنی کردند. انگلیس با ۲۳ امتیاز و اختلافی سه امتیازی نسبت به لهستانِ رده دومی، در صورت کسب یک تساوی در دیدار روز دوشنبه مقابل سن‌مارینو مسافر جام جهانی می‌شود.

لهستان هم جمعه شب با نتیجه ۴-۱ مقابل آندورا پیروز شد. لواندوفسکی در دقایق ۵ و ۷۳، کامیل جوزیاک در دقیقه ۱۱ و میلیک در دقیقه ۲+۴۵ گل‌های شاگردان سوسا را به ثمر رساندند و والس در دقیقه ۴۵، یکی از این گل‌ها را جبران کرد. در این گروه مجارستان نیز با نتیجه ۴ بر صفر برابر سن‌مارینو به برتری رسید. لهستان با ۲۰ امتیاز پایین‌تر از انگلیس و در رده دوم جدول گروه I قرار دارد.

در گروه F دانمارک با نتیجه ۳-۱ از سد جزایر فارو گذشت و رکورد صد درصد پیروزی خود را تداوم بخشید. اسکاتلند هم با نتیجه ۲-۰ بر مولداوی غلبه کرد و اتریش با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل اسرائیل پیروز شد. در این گروه پس از دانمارکِ صعود کرده، اسکاتلند با ۲۰ امتیاز جایگاه خود را در رتبه دوم جدول قطعی کرده است.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی