تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

واشنگتن: گفتگوهای بروکسل ضرورتی ندارد!

ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرده است که از نظر آمریکا برگزاری گفتگو بین ایران و کشورهای اروپایی در بروکسل ضرورتی ندارد و مذاکرات باید در وین دنبال شود.

کد خبر: ۱۱۱۹۷۵
۱۰:۰۸ - ۲۷ مهر ۱۴۰۰

گفتگو در بروکسل

دیدارنیوز: «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که به اعتقاد واشنگتن، گفتگو‌های اضافی در بروکسل پیش از آغاز مجدد مذاکرات غیرمستقیم با ایران در وین برای بازگشت به برجام ضرورتی ندارد.

وی با اشاره به برخی ادعا‌ها مبنی بر اینکه ایران خواستار برگزاری مذاکراتی در بروکسل پیش از آغاز مذاکرات برجامی در وین شده است، گفت: «واشنگتن به صراحت تأکید کرده است که مقصدی که دنبال آن هستیم، در وین است و به دنبال یک گام واسطه‌ای در بروکسل نیستیم. به اعتقاد ما برگزاری هیچ جلسه‌ای در بروکسل درباره مذاکرات هسته‌ای ایران ضرورتی ندارد».

در همین راستا، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا احتمال برگزاری مذاکره، خارج از چارچوب گفتگو‌های وین، را اندک دانست.

وی گفت که مذاکرات برجامی با ایران در وین انجام خواهد شد و مذاکراتی بین اتحادیه اروپا و دیپلمات‌های ایرانی در بروکسل برای روز پنج‌شنبه در نظر گرفته نشده است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی