تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

نیوکاسل در ژانویه ۵۰ میلیون یورو خرج می‌کند

باشگاه نیوکاسل در لیگ برتر انگلستان بعد از آنکه توسط گروه سرمایه عمومی عربستان خریداری شد در نقل و انتقالات زمستانی قرار است ۵۰ میلیون یورو هزینه کند.

کد خبر: ۱۱۱۸۰۴
۱۵:۰۷ - ۲۵ مهر ۱۴۰۰

نقل و انتقالات نیوکاسل در ژانویه

دیدارنیوز - گروه صندوق سرمایه عمومی عربستان با ثروت ماورایی خود، باشگاه نیوکاسل را خریداری کرده و بسیاری از فوتبال دوستان، تصور می‌کردند این تیم قرار است با ثروت بی نهایت خود، ریخت و پاش‌های زیادی انجام دهد، اما به نظر می‌رسد فعلا این اتفاق نخواهد افتاد.

به گزارش تلگراف، با توجه به صرفه جویی‌های مایکل اشلی، مالک سابق نیوکاسل در دو فصل اخیر، این باشگاه براساس قوانین فیرپلی مالی مجاز است در ژانویه مبلغ ۱۹۰ میلیون پوند هزینه کند، اما آن‌ها برای نقل و انتقالات زمستانی قصد دارند فقط ۵۰ میلیون پوند هزینه کنند. گرچه نیوکاسل از نظر تئوری ثروتمندترین تیم دنیاست، اما برنامه آن‌ها این است که اوضاع را آرام آرام و به صورت تدریجی پیش ببرند. آماندا استاولی، چهره عمومی کنسرسیوم مالک نیوکاسل چند روز پیش گفته بود این باشگاه امیدوار است طی پنج سال آینده بتواند یک جام بزرگ ببرد که این صحبت ها، خوشحالی هواداران نیوکاسل را در پی داشت.

طبق منابع تلگراف، نیوکاسل نمی‌خواهد در همین سال اول هزینه‌هایی سنگین انجام دهد و بودجه آن‌ها جهت تقویت تیم، خیلی کم‌تر از چیزی است که پیش‌تر در رسانه‌ها مطرح شده بود. به همین علت است که آن‌ها فعلا فقط روی جذب جیمز تارکوفسکی، مدافع برنلی که فقط شش ماه از قراردادش باقی مانده متمرکز هستند. صندوق سرمایه عمومی عربستان حس می‌کند در حال حاضر باید روی بازسازی زیرساخت‌های باشگاه تمرکز کنند. در حال حاضر باشگاه نیوکاسل در تلاش است تا یک مدیر اجرایی یا مدیر ورزشی است تا امور فوتبالی باشگاه را به او بسپارند.  

یکی دیگر از دلایل احتیاط نیوکاسل برای هزینه سنگین در ژانویه این است که سایر باشگاه‌ها می‌دانند که نیوکاسل ثروتی بی پایان دارند و به دنبال این هستند تا از فروش بازیکنان خود به این تیم، بیشترین پول ممکن را دریافت کنند. فعلا هواداران نیوکاسل باید برای هزینه‌های سنگین تیم شان صبر کنند. اگرچه در صورتی که فرصت جذب یک بازیکن برجسته و مهم فراهم شود، ممکن است مالکان نیوکاسل یک اقدام خارج از پروژه انجام دهند.  

منبع: طرفداری
برچسب ها: نیوکاسل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی