تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

زیدان بعد از ۲۵ سال به نیوکاسل می‌رود!

پاسخ رد زیدان به مربیگری نیوکاسل ۲۵ سال پس از آن رخ داد که باشگاه انگلیسی حاضر نشده بود ۲ میلیون یورو هزینه جذب او را از بوردو متقبل شود.

کد خبر: ۱۱۱۶۰۳
۱۰:۰۱ - ۲۴ مهر ۱۴۰۰

انتقال زیدان به نیوکاسل

دیدارنیوز - فعالیت رسمی مالکان عربستانی و جدید باشگاه نیوکاسل آغاز شده و تردیدی وجود ندارد که آن‌ها از همین ابتدا به دنبال جذب نام‌های بزرگ می‌روند. در حال حاضر استیو بروس هدایت نیوکاسل را بر عهده دارد، اما خود این سرمربی نیز اخیرا اعتراف کرد اخراج از این باشگاه را دور از ذهن نمی‌بیند و احتمالا به زودی این اتفاق رخ خواهد داد. به نظر می‌رسد گریم جونز، کمک مربی فعلی باشگاه به صورت موقت مسئولیت فنی نیوکاسل را بر عهده می‌گیرد و هیئت مدیره جدید برای توافق با یک سرمربی مشهور اقدام خواهند کرد.

نشریه میرر هفته پیش در گزارشی مدعی شد احتمال حضور زین الدین زیدان، سرمربی نامدار و فرانسوی روی نیمکت نیوکاسل وجود دارد. در بین گزینه‌های مشهور فعلی فوتبال جهان، شاید تنها زیدان و آنتونیو کونته بدون تیم باشند و مالکان جدید نیوکاسل می‌خواهند برای طی کردن سریع السیر مسیر پیشرفت و تبدیل شدن به یک تیم مدعی، مسئولیت هدایت خود را به زیزو بسپارند.
 
طبق ادعای اکیپ، این درخواست از سوی زیزو رد شده است و او ترجیح می‌دهد فعلا به دور از دنیای مربیگری به استراحت بپردازد. زیدان رویای هدایت تیم ملی فرانسه را در سر دارد و احتمالا برای این مهم باید تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ نیز صبر کند t یعنی زمانی که قرارداد دیدیه دشان به اتمام خواهد رسید.

سال ۱۹۹۶ زمانی که زیدان قصد جدایی از بوردو را داشت، شایعاتی مبنی بر انتقالش به نیوکاسل منتشر شده بود، ولی مالک وقت باشگاه گفت که وقتی ما تیم شروود را در اختیار داریم، دیگر چه نیازی به زیدان است؟

نیوکاسل را در آن مقطع کوین کیگان هدایت می‌کرد و دو سال متوالی نایب قهرمان لیگ برتر شده بود. جذب زیدان تنها دو میلیون یورو هزینه داشت، ولی نیوکاسل حاضر به قبول این ریسک نشد. زیدان سپس به یوونتوس رفت و تاریخ‌سازی او در فوتبال از همان زمان شروع شد.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: زیدان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی