تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

اولین تصمیم جدی مالکان جدید نیوکاسل: بروس از راس کادر فنی اخراج شد

با بخت نیوکاسل برابر تاتنهام در لیگ برتر انگلستان و عملکرد ضعیف او در تیم، مالکان جدید نیوکاسل که محمدبن سلمان عضوی از آن است، استیو بروس سرمربی تیم را اخراج کردند تا اولین تغییر جدی خود را انجام دهند.

کد خبر: ۱۱۲۱۴۳
۱۳:۳۷ - ۲۸ مهر ۱۴۰۰

برکناری سرمربی نیوکاسل توسط مالکان جدید

دیدارنیوز - مالکان جدید نیوکاسل یک بازی به استیو بروس فرصت دادند، اما او با شکست ۳-۱ مقابل تاتنهام نتوانست از این فرصت استفاده کند و با توجه به قرارگیری این زاغ‌ها نوزدهم جدول، مطابق انتظار استیو بروس از کار برکنار شد.

با اعلام وب سایت نیوکاسل، استیو بروس پس از حدود دو سال و نیم حضور در نیوکاسل از هدایت این تیم برکنار شد و این قطع همکاری در توافقی دو جانبه صورت گرفت. گریم جونز، دستیار استیو بروس فعلا به صورت موقت هدایت نیوکاسل را برعهده خواهد داشت و در بازی روز شنبه مقابل کریستال پالاس، به عنوان سرمربی روی نیمکت می‌نشیند. بروس پس از اخراجش گفت:

ممنونم که فرصت هدایت این باشگاه خاص به من داده شد. هواداران نیوکاسل فوق العاده هستند و امیدوارم برنامه مالکان جدید خوب پیش برود. برای همه در باشگاه نیوکاسل بهترین‌ها را آرزو دارم.  

اگرچه به نظر نمی‌رسد دوران سرمربیگری موقت گریم جونز در نیوکاسل طولانی باشد چرا که مدیران نیوکاسل در جستجوی یک مربی مطرح برای جانشینی استیو بروس هستند. اسکای اسپورتس مدعی شده پائولو فونسکا، سرمربی پرتغالی سابق رم یک گزینه جدی برای جانشینی استیو بروس است.

منبع: طرفداری
برچسب ها: نیوکاسل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی