تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پاسخ شمخانی به علی‌اف: ایران به عنوان قهرمان مبارزه با مواد مخدر در جهان شناخته می‌شود

دبیر شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به اظهارات رئیس جمهوری آذربایجان در مورد قاچاق مواد مخدر از مرز ایران و ارمنستان در توئیتر نوشت: «اتهام‌زنی به کشوری که جامعه جهانی آن را به عنوان قهرمان مبارزه با مواد مخدر می‌شناسد، اثری جز بی‌اعتبارسازی کلام گوینده ندارد.»

کد خبر: ۱۱۱۶۷۸
۱۵:۲۵ - ۲۴ مهر ۱۴۰۰

شمخانی علی اف

دیدارنیوز: علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به اظهارات الهام علی‌اف رئیس جمهوری آذربایجان در مورد قاچاق مواد مخدر از مرز ایران و ارمنستان به اروپا در صفحه توئیتر خود نوشت: «بی‌توجهی به اصول و الزامات همسایگی و بیان اظهارات کذب و غیرسازنده، نشانه حسن‌نیت و تدبیر نیست. اتهام‌زنی به کشوری که جامعه جهانی آن را به عنوان قهرمان مبارزه با مواد مخدر می‌شناسد، اثری جز بی‌اعتبارسازی کلام گوینده ندارد. مراقب دام‌های پرهزینه شیاطین باشید. #ایران #آذربایجان»

لازم به ذکر است که روابط بین ایران و جمهوری آذربایجان در هفته‌های اخیر تنش‌بار بوده و طرفین اقدام به برگزاری مانور نظامی در مرزها کرده‌اند. 

ایران بارها اعلام کرده است که از نزدیکی روزافزون جمهوری آذربایجان و اسرائیل نگران است و حضور اسرائیل در مرزهای خود را تحمل نخواهد کرد. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
123
|
Singapore
|
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
0
0
اللهُمَّ الْعَنْ أوّلَ ظالِم ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد ، وَآخِرَ تَابِع لَهُ عَلَى ذلِكَ
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
0
0
دنیا میداند ‌تاریخ گواه است که دست ترکیه توی هر کار کثیفی است اخیرا آذربایجان راهم با خود هم پیاله کرده این تهمت‌ها که علیف گفته نه به ایران ونه به ارمنستان میچسبد
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی