تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

جوزپ بورل: نمی‌دانم ایران خواهان گفتگو بر سر متن‌های برجام است یا خیر!

جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در جمع خبرنگاران در واشنگتن توضیحاتی در مورد نشست بروکسل بین ایران و کشورهای اروپایی گفت: نمی‌دانم که ایران خواهان گفتگو بر سر پیش‌نویس متن‌های کنونی برجام است یا خیر!

کد خبر: ۱۱۱۶۲۵
۱۱:۵۰ - ۲۴ مهر ۱۴۰۰

جوزپ بورل بروکسل برجام

دیدارنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره نشست آینده بروکسل در خصوص برجام به ارائه توضیحاتی پرداخت.

به گزارش  اسپوتنیک، «جوسپ بوررل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره نشست آینده بروکسل در خصوص برجام به ارائه توضیحاتی پرداخت.

وی در واشنگتن در جمع خبرنگاران گفت که ایران خواستار دیدار با مقام‌های اتحادیه اروپا که در گفتگو‌های غیرمستقیم با آمریکا نقش دارند، شده است.

بورل گفت که آماده دیدار با ایرانی‌ها است، اما در خصوص زمان چنین دیداری در حال حاضر نمی‌تواند نظر بدهد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره اینکه آیا ایرانی‌ها خواهان گفتگو بر سر پیش‌نویس متن‌های کنونی برجام هستند گفت: «متاسفم که باید بگویم نمی‌دانم».

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی