تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

کرونا، سوغاتی ستاره تاتنهام از تهران به لندن

سون بازیکن کره‌ای تاتنهام بعد از پایان بازی‌های ملی به لندن و باشگاه تاتنهام برگشت که با مثبت شدن تست کرونا مبتلا به این ویروس شده است.

کد خبر: ۱۱۱۶۰۶
۱۰:۲۴ - ۲۴ مهر ۱۴۰۰

تست مثبت کرونا سون

دیدارنیوز - به نظر می‌رسد فیفا دی اخیر به هیچ وجه برای تاتنهام و نونو اسپریتو خوش یمن نبوده است. پس از بازگشت ستاره های این تیم از بازی های ملی، حالا مشخص شده است که دو بازیکن تاتنهام به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

با اینکه باشگاه تاتنهام تاکنون هیچ خبری را به صورت رسمی اعلام نکرده، اما رسانه های انگلیسی گزارش داده اند که تست کرونای ۲ بازیکن این تیم مثبت اعلام شده که یکی از آنها سون هیونگ مین است.

بازیکنان تاتنهام روز پنج شنبه در کنار یکدیگر تمرینات خود را برگزار کردند تا برای دیدار روز یکشنبه برابر نیوکاسل آماده شوند و در پایان تمرین نیز از آنها تست کووید ۱۹ به عمل آمد که طبق ادعای رسانه ها، تست ۲ بازیکن این تیم مثبت شده که یکی از آنها سون هیونگ مین و دومی برایان گیل بازیکن اسپانیایی است. 

این مسئله باعث شده است تا برنامه های تاتنهام برای دیدار با نیوکاسل به هم بریزد. حالا باید هر دوی سون و گیل به مدت ۱۰ روز راهی قرنطینه شوند و بدین ترتیب علاوه بر دیدار یکشنبه برابر نیوکاسل، مسابقه مقابل ویتس آرنهم در لیگ کنفرانس و جدال با وستهام از هفته نهم لیگ جزیره را از دست می‌دهند.

نکته نگران کننده این است که سون هیونگ مین در دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی، ۹۰ دقیقه مقابل ایران بازی کرد و در پایان این مسابقه نیز به مدت چند دقیقه با علیرضا جهانبخش به صحبت پرداخت. اکنون به نظر می‌رسد که بازیکن ایرانی فاینورد نیز باید تست های مربوطه را انجام دهد تا از وضعیت سلامت خود مطمئن شود. 

علاوه بر جهانبخش، این مسئله ممکن است سلامتی سایر بازیکنان تیم ملی ایران را نیز تهدید کند چرا که این ستاره کره ای به طور کامل در ترکیب تیم ملی کشورش به میدان رفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی