تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

کشف ۳۰ هزار دلار در اتوبان کرج-قزوین

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ساوجبلاغ از کشف ۳۰ هزار دلار از یک مسافر در اتوبان کرج - قزوین خبر داد.

کد خبر: ۱۱۰۹۲
۱۰:۴۱ - ۰۹ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - محسن راستین در خصوص انتقال ۳۰ هزار دلار به صورت پنهانی در اتوبان قزوین - کرج توسط یک مسافر گفت: به دنبال کشف این دلارها که در جوراب مسافر یک آژانس مسافربری جاسازی شده بود و در حین بازرسی وی کشف شد، پرونده در شعبه مورد رسیدگی قرار گرفت.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ساوجبلاغ ادامه داد: شعبه رسیدگی به این پرونده، پس از انجام استعلامات لازم قاچاق ارز مکشوفه را احراز و ضمن ضبط ۳۰ هزار دلار مکشوفه به نفع دولت، متهم پرونده به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

راستین در بخشی دیگر از سخنان خود بیان کرد: پیرو گزارشات واصله مبنی بر دپوی اقلام خوراکی شامل شکلات، کافی میکس و دیگر موارد در یکی از واحد های تولیدی متروکه در اطراف منطقه چهار باغ ساوجبلاغ عوامل گشت مشترک تعزیرات حکومتی به محل اعزام شدند.

وی توضیح داد: در خصوص بررسی محل دپوی این اقلام خوراکی ضمن برسی های تخصصی، کارشناسی و استعلام از مراجع ذی ربط از جمله گمرک و دانشگاه علوم پزشکی قاچاق اقلام مکشوفه محرز شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ساوجبلاغ اصافه کرد: طی حکم صادره ضمن ضبط تمامی این اقلام به نفع دولت، شرکت متخلف به پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۲۶۰ میلیون ریال محکوم شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی