تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

اعتراف جنجالی سرمربی امارات پس از باخت مقابل ایران

مارویک، سرمربی امارات بعد از باخت مقابل ایران، گفت: مقابل تیمی قدرتمند و سطح اول در آسیا باختیم.

کد خبر: ۱۱۰۸۲۰
۰۹:۴۵ - ۱۶ مهر ۱۴۰۰

اعتراف جنجالی سرمربی امارات پس از باخت مقابل ایران

دیدارنیوز ـ تیم ملی فوتبال کشورمان امشب در دور سوم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ میهمان امارات بود و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. مارویک سرمربی امارات در نشست خبری بعد از این بازی گفت:

مقابل تیمی قدرتمند باختیم که بازیکنان سطح بالایی دارد. در نیمه دوم فرصت‌های زیادی را دست دادیم و نتوانستیم بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: تیم ملی ایران از لحاظ بدنی از ما قوی‌تر بود و در داخل زمین این تفاوت بین دو تیم واضح بود. به خاطر این باخت بازیکنانم را سرزش نمی‌کنم، چون با تیم‌های سطح اول آسیا در گروهمان رقابت می‌کنیم.

مارویک ادامه داد: قرار گرفتن در رده سوم در پایان مسابقات نیز می‌تواند فرصتی را برای راه یابی به جام جهانی ۲۰۲۲ برای ما مهیا کند. البته باید بگویم از این باخت ناراحت هستم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی