تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

امیر عبداللهیان: آماده‌ایم در پروژه‌های توسعه‌ای لبنان مشارکت کینم/میشل عون: مردم و دولت لبنان ایران را دوست خود می‌دانند

وزیر امور خارجه ضمن تبریک به رییس جمهوری لبنان با اشاره به توانمندی‌های فنی و مهندسی جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران آماده است تا در پروژه‌های توسعه‌ای لبنان حضور قوی داشته و به ویژه در پروژه‌های نیروگاهی این کشور شرکت‌های ایرانی در تراز بالای جهانی را در لبنان فعال نماید.

کد خبر: ۱۱۰۷۹۸
۱۳:۴۰ - ۱۵ مهر ۱۴۰۰

امیر عبداللهیان: آماده‌ایم در پروژه‌های توسعه‌ای لبنان مشارکت کینم/میشل عون: مردم و دولت لبنان ایران را دوست خود می‌دانند

دیدارنیوز: به گزارش اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان صبح  پنجشنبه در آغاز دیدارهای خود با مقامات لبنان، با میشل عون رئیس جمهوری آن کشور دیدار و پیرامون موضوعات روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای گفت‌وگو کرد.

در این ملاقات که در کاخ ریاست جمهوری لبنان برگزار شد دکتر امیرعبداللهیان تشکیل دولت جدید در لبنان را تبریک گفت و ضمن تاکید بر حمایت قوی جمهوری اسلامی ایران از لبنان، آمادگی دولت برای ارائه حمایت همه جانبه به لبنان اعلام کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان به توانمندی‌های فنی و مهندسی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران آماده است تا در پروژه‌های توسعه‌ای لبنان حضور قوی داشته و به ویژه در پروژه‌های نیروگاهی این کشور شرکت‌های ایرانی در تراز بالای جهانی را در لبنان فعال نماید.


میشل عون: مردم و مسئولان لبنانی ایران را دوست خود می دانند
‌ رئیس جمهوری لبنان هم اظهار داشت: در لبنان چه مردم و چه مسئولین، ایران را دوست خود می دانند و ما همواره حمایت های جمهوری اسلامی ایران را در کنار خود احساس می کنیم.
میشل عون گفت‌وگوهای میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی را مهم خواند و ارتباطات نیک میان جمهوری اسلامی ایران را مایه خشنودی لبنان و عامل آرامش منطقه دانست.

امیر عبداللهیان و هیات همراه، بامداد پنجشنبه وارد لبنان شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی