تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

اظهارات جنجالی دانشجوی پزشکی در حضور وزیر بهداشت+ فیلم

روز گذشته وزیر بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور نشستی با دانشجویان داشت که این برنامه با حاشیه‌هایی از سوی هاشمی و دانشجویان همراه بود.

کد خبر: ۱۱۰۶۳
۱۹:۱۷ - ۰۸ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت عصر روز گذشته با دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور نشستی داشت که این برنامه با حاشیه‌هایی همراه بود. 

یک از دانشجویان پزشکی این دانشگاه در نطقی 8 دقیقه‌ای مشکلات طرح تحول ونظام سلامت را با وزیر بهداشت در بین گذاشت. البته این صحبت‌ها به مذاق شخص وزیر خوش نیامد و با واکنش‌هایی از سوی وی همراه بود.

این دانشجو در بخشی از سخنان خود به نگاه اشرافیگیری حاکم در جامعه پزشکی اشاره کرد و قاضی‌زاده هاشمی را عامل بروز این نگاه بالا به پایین معرفی می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
1
3
جناب وزیر! سخنان دانشجوی پزشکی واقعیت محض بود!!
دوم جواب شما سفسطه بود کلا!! کسی طرفدار تتلو نبوده، جز چندتا بچه!! واگر منظورت جناح مقابل بود ازاین حرف اتفاقا کاملا برعکس بود. تتلو طرفدار کاندیدا اصولگرایان بود نه آنها طرفدار تتلو.
در ضمن شما همه تقصیرات رو قبلا تقصیر دولت قبل می انداختین حالا دیگه کسی نیست انداختین گردن چندتا بچه طرفدار تتلو که حتی سنشون اکثرا به رای دادن نمی رسه !! شما حق پزشکان و همه پرستاران را با طرح تحول به نفع عده ای پزشک خاص هم پیاله خود مصادره کردین! چرا دارو که نه تحریم هست و ارز 4200 هم می گیره ساعتی باید گرون شه؟؟؟ چون مافیای واردات دارو داریم و همشون هم با دستور شما از بانک مرکزی ارز گرفتن ولی وارد بازار نکردند!! چرا اگه ریگی به کفشتون نبود، واردات دارو رو ندادین به هلال احمر که همه جا هم داروخونه شبانه روزی و ویژه دارد !!شما کمربه نابودی نظام بسته‌اید. شما نماینده میرحسین و فتنه گران و رابط آنها هستین!! یکی ازن فوذی های دولت شما هستین. بقیه کرباسیان، سیف، نوبخت، شریعتمداری، آخوندی و زنگنه و ظریف هستند!! هدفتان کودتای خاموش و بنفش است. مردم همه دیگر فوق لیسانس دارند و نمی تونید کلاه بزارین سرشون ! تحریم فرصت خیانت رو بشما داده!!
محفوظ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
1
2
شیر مادرت حلالت شیر زن جنوبی.
بنظر من ... طرح تهوع سلامت نتیجه ای جز پر کردن جیب پزشکان نداشت.
باورتون میشه یک پزشک ماهانه تا 80 میلیون کارانه بگیره که تازه چون دیدند خیلی به قول معروف گوشه اش بازه از این ماه سقفش را 60 میلیون تومان کرده اند و به ازای هر شب آنکال بودن پزشک 500 هزار تومان بهش میدن که تازه وقتی هم بهش زنگ میزنی که بیا حال مریض خوب نیست از پشت تلفن یه چیزی میگه و میخوابه و 500 تومن هم میذاره جیبش. اینها در حالیه که کارانه 500 تا 600 هزار تومنی سایر کارمندان و کادر پزشکی و پرستاری از یک سال قبل هنوز پرداخت نشده و میگن بودجه نیست. چرا برای پزشکان و سایر کارهای تبلیغاتی و . . . بودجه هست ولی برای سایرین نیست؟ تف به این عدالت . خدا ازت نگذره.
آخه اختلاف طبقاتی چه قدر؟ 10 برابر؟ 20 برابر ؟ 30 برابر؟ نه 160 برابر!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
1
2
پزشکان تافته جدا بافته هستند انگار همه چیز رو می فهمند و مردم هیچی نمی دانند و پزشک فقط وظیفه اش گرفتن پول هنگفت در برابر چند جمله از روی تکبر با مردم است کاش کاش کاش میشد پزشک هندی و بنگلادشی جهت خدمت میاوردند تا شاهد این همه تکبر بعضی پزشک نماها خودی نبودیم. وزیر مشورتش از بچه های پزشک خودش است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
0
1
اقای امیر چرا همه چیو به این مساله به قول خودتون فتنه ربط میدید؟
تو این نظام هیچ مسولی به فکر مردم نیست. اصولگرا هم از همه بدتره. جوری میگید و از اونا دفاع میکنید انگار تو دوره اونها مردم،کارگرها، زنها و کودکان وضعیت بهتری داشتند.
نه برادرمن مردم برای هیچ کدوم ازاین اقایون مهم نیستند.
با یک بررسی سرانگشتی تاریخی هم میفهمید. اتفاقا اون میرحسین موسوی بنده خدا در مقایسه به همین اقایونی که شما ازشون دفاع میکنید هیچ آسیبی به نظام و مردم نزده.
الان هم که سالهاست بدون اینکه محاکمه اش کنند بازداشت خانگیه. دیگه چی از جونش می خواهید؟
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
1
1
این وزیر ظلمی تاریخی برای ایران کرد چون با دادن امتیازات فوق العاده به پزشکان باعث شد عملا رشته ریاضی که زیربنای پیشرفت کشورهاست در ایران تعطیل بشود. حالا بعد از چند سال متوجه میشویم دیگر مهندس خوب در ایران نیست و واقعا اگر هم باشد از روی ناچار مهندس شده اند و این یعنی بدبختی !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
اینا همه حرف بی ربطه. تا سالم نباشی خونه میخوای چی کار؟ رشته های دیگه هم که ماشاءالله تو شرکت نفت چپاول می کنند. شما ماها رو ساده و ابله گیر اوردید.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
0
در دوره ای که میرحسین نخست وزیر بود کشورما سالمترین دوره اش را گذراند و وقتی که قدرت دست این طرفیا (اقایانی که هرکس مخالفشان باشه را تکفیر می کنند و انواع تهمتها میزنند) افتاد، دزدیها میلیارد دلاری شد.
جالبه این را بدونید هر رییس جمهوری معمولا در آخر ریاستش به عده ای مدال افتخار ملی میده. رییس دولت اصلاحات به صد نفر مدال داد که همه آنان از سران علم و دانش ایران و دنیا بودند و همه‌شان خدمتهای بزرگی به کشور کرده بودند و هیچکدام‌شان تا الان متهم به اختلاس یا خلاف دیگه‌ای نشدند و رییس دولت بهار با حمایت کامل اصولگراها به حدود صد نفر مدال افتخار ملی داد که تا الان که من خبر دارم بیش از 30 نفرشان به جرم اختلاس و جرائم دیگه در زندانند با توجه به اینکه خوب همه هم از خودشانند.
حالا دیگه اینا را با اونا مقایسه کنید ببینید کی احتمال خیانتش به کشور بیشتره
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی