تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
بارسای زخمی دوباره در دربی کاتالان‌ها باخت

خیرونا، جام قهرمانی را به رئال مادرید داد

تیم بارسلونا با شکست برابر خیرونا، فصل پر از ناکامی خود را تکمیل کرد و آن طرف رئال مادرید، با عملکردی درخشان قهرمانی خود را در لالیگا جشن گرفت.

کد خبر: ۱۶۴۸۹۵
۲۲:۱۴ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

خیرونا، جام قهرمانی را به رئال مادرید داد

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: با شکست بارسلونا در زمین خیرونا، رئال مادرید چهار هفته مانده به پایان این فصل لالیگا، به قهرمانی رسید.

تیم بارسلونا در ادامه فصل افتضاح و ناکام خود با هدایت ژاوی، در هفته سی و چهارم لالیگا در خانه خیرونا به میدان رفت تا انتقام شکست بازی رفت را بگیرد اما پیروزی دو بر یک را با شکست دو بر چهار عوض کرد تا رئال مادرید که ساعاتی پیش با سه گل از سد کادیز عبور کرده بود، همین امشب جشن قهرمانی بگیرد.

خیرونا، جام قهرمانی را به رئال مادرید داد

این سی و ششمین عنوان قهرمانی رئال مادرید در لالیگا بود.

خیرونا، جام قهرمانی را به رئال مادرید داد

رئالی‌ها که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم حضور دارند، در صورت حذف بایرن مونیخ راهی فینال خواهند شد تا یک جام بزرگ دیگر را به کارنامه این فصل خود اضافه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی