تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

خبری باورنکردنی از استقلال؛ باشگاه هنوز بدهکار است؟

دستیاران ایرانی وینفرد شفر همچنان از طلبکاران استقلال محسوب می‌شوند.

کد خبر: ۱۱۰۶۲۳
۱۱:۳۴ - ۱۳ مهر ۱۴۰۰
 
خبری باورنکردنی از استقلال؛ باشگاه هنوز بدهکار است؟
 
دیدارنیوز: اردیبهشت ماه سال ۹۸ پس از شکست استقلال مقابل پدیده در مشهد مدیران وقت این باشگاه تصمیم به خاتمه همکاری با وینفرد شفر گرفتند و او را برکنار کردند تا فرهاد مجیدی برای اولین مرتبه سرمربیگری در این تیم را تجربه کند.
 
نوع برخورد با شفر باعث ناراحتی این مربی شد و عدم پرداخت به موقع مطالباتش نیز مزید بر علت شد تا از استقلال به کمیته انضباطی فیفا شکایت کند و در نهایت تمام مبلغ را بگیرد.
 
شفر چون خارجی بود و به فیفا شکایت کرد، مطالباتش را گرفت و مربیان خارجی همراه او نیز توانستند پول خود را از استقلال زنده ‌کنند ولی دستیاران ایرانی این مربی همچنان در میان طلبکاران استقلال قرار دارند.
 
بیژن طاهری و اشکان نامداری از بهار سال ۹۸ تا به امروز همچنان دنبال مطالبات معوقه خود هستند ولی نتوانسته‌اند با استقلال تسویه‌ حساب کنند. حالا طاهری دوباره به جمع آبی‌ها بازگشته و این بار به عنوان سرپرست فعالیت می‌کند.
 
بیژن طاهری طی ۳۰ ماه گذشته از استقلال شکایت نکرده و چندی قبل نیز در گفت‌وگویی مدعی شد هرگز از استقلال شکایت نخواهد کرد چون خاطرات بسیار خوشی با پیراهن آبی داشته است.
منبع: تیتر 20
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی