تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

با احترام به بارسا؛ هرگز مربی آنها نمی‌شوم

سرمربی رئال مادرید بر خلاف گوتی، پاسخی قاطعانه به احتمال مربیگری در بارسلونا داد.

کد خبر: ۱۱۰۴۳۳
۱۵:۲۹ - ۱۱ مهر ۱۴۰۰

با احترام به بارسا؛ هرگز مربی آنها نمی‌شوم

دیدارنیوز - بارسلونا روزهایی بحرانی را سپری می کند و رونالد کومان سرمربی هلندی آینده اش در هاله ای از ابهام است. در حالی که به نظر می رسید در صورت شکست از اتلتیکو عمر حضور کومان در بارسا به اتمام برسد اما دیروز خوان لاپورتا رئیس باشگاه اطمینان داد که کومان ماندنی است و همینطور نیز شد. بارسا با دو گل باخت ولی کومان حداقل در سه بازی خانگی بعدی بارسا این تیم را همراهی خواهد کرد.

دو روز پیش گوتی یکی از اسطوره های رئال در پاسخ به سوالی در مورد احتمال هدایت بارسا گفت که الانبدون تیم است و اگر پیشنهاد بدهند، قبول خواهد کرد هرچند که ساعاتی بعد حرفش را پس گرفت و گفت که فقط قصد شوخی داشت.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال که دیروز در نشست خبری بازی با اسپانیول شرکت کرده بود اما در پاسخ به چنین سوالی واکنشی جدی داشت و گفت:« همه سابقه و تاریخ مرا می شناسند. برای بارسلونا احترام فراوانی قائلم ولی به عنوان کسی که دو مقطع روی نیمکت رئال نشسته، هرگز مربی بارسلونا نخواهم شد. از نظر من این نوعی بی احترامی به هواداران و تاریخ رئال مادرید است.»

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی