تیتر امروز

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهانش به فرودگاه مهرآباد برای انتقال به قم +ویدیو
سقوط دردناک و غم‌انگیز بالگرد ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی (بروزرسانی می‌شود)

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهانش به فرودگاه مهرآباد برای انتقال به قم +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم
دیدارنیوز واکنش‌های جهانی به درگذشت رئیس جمهور را بررسی کرد؛ این قسمت دولت‌های جهان

واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم

سانحه منجر به درگذشت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه با واکنش گسترده مقامات رسمی کشور‌های دنیا همراه شد.

چاووش‌اوغلو: سخنان مسئولان فرانسوی درباره قرآن باعث اسلام‌ستیزی در غرب می‌شود

وزیر امور خارجه ترکیه در واکنش به اظهارات برخی مسئولان فرانسوی‌ها مبنی بر حذف بخش‌هایی از قرآن به بهانه "ضد یهودی" بودن، گفت اینگونه سخنان باعث اسلام ستیزی در غرب می‌شود

کد خبر: ۱۰۹۷
۱۳:۰۷ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷

دیدارنیوز - مولود چاووش‌اوغلو، وزیر امورخارجه ترکیه در اظهاراتی گفت: در حال حاضر برخی از فرانسوی‌ها از جمله نیکولا سارکوزی، رئیس‌جمهور پیشین این کشور مدافع حذف برخی از آیات قران کریم هستند اما مگر کتاب مقدس ما پازل شماست.

وی ادامه داد: آنها برای توجیه این اظهاراتشان می‌گویند این مطالب حاوی اظهاراتی در دشمنی با یهودیت است اما در طول تاریخ تمام ظلم‌ها از طرف غربی‌ها انجام شده است و در طول تاریخ مسلمانان به یهودیان پناه داده و از آنها حمایت کردند. آیا نسل‌کشی‌ها در ترکیه اتفاق افتاده است؟

چاووش‌اوغلو اضافه کرد: ما با ظلم‌هایی که رژیم اسرائیل انجام می‌دهد مخالفیم اما مخالف یهودیان نیستیم. ما به آنها احترام می‌گذاریم. هیچگونه دشمنی با یهودیان وجود ندارد.

وی افزود: زمانی که برخی به اصطلاح روشنفکر چنین اظهاراتی را در کشورهای غربی بیان می‌کنند مسجدها، مکان‌های عبادت مسلمانان در سراسر اروپا مورد حمله و تجاوز قرار می‌گیرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی