تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

رایزنی آمریکا و انگلیس در مورد ایران

وزارت خارجه انگلیس درباره دیدار وزیر خارجه این کشور با همتای آمریکایی در نیویورک بیانیه صادر کرد و از رایزنی آنها درباره ایران خبر داد.

کد خبر: ۱۰۹۲۸۸
۱۳:۱۳ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۰

دستور فوری آمریکا و انگلیس به ایران

دیدارنیوز: وزیران امورخارجه آمریکا و انگلیس در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل با یکدیگر دیدار و درباره ایران و موضوعات دیگر رایزنی کردند.
وزارت امورخارجه آمریکا با انتشار اطلاعیه ای که روی وب سایت این وزارتخانه قرار گرفته است، اعلام کرد که آنتونی بلینکن و الیزابت تراس وزیران امورخارجه آمریکا و انگلیس در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک دیدار کردند.
در این اطلاعیه آمده است: “دو طرف در این دیدار درباره یک سری موضوعات، شامل اوضاع افغانستان، بحران تغییرات آب و هوایی، ایران، ایندوپاسیفیک آزاد و همچنین تقویت روابط اقتصادی میان دو کشور بحث و رایزنی کردند.”

بلینکن نیز در صفحه توییتر خود درباره این جلسه نوشت:‌ «دیدار چهره به چهره خوبی برای اولین بار با وزیر خارجه انگلیس لیز تراس داشتم و درباره اولویت‌های مشترک از ایران و افغانستان گرفته تا ایندوپاسیفیک آزاد، صحبت کردم».
وزارت خارجه انگلیس نیز درباره دیدار وزیر خارجه این کشور با همتای آمریکایی در نیویورک بیانیه صادر کرد و از رایزنی آنها درباره ایران خبر داد.
طبق بیانیه وزارت خارجه انگلیس، تراس و بلینکن «درباره ضرورت آزادی فوری همه اتباع بریتانیایی و آمریکایی که به صورت خودسرانه در ایران بازداشت شده‌اند و همچنین ضرورت بازگشت ایران به مذاکرات برجامی در وین توافق کردند».
وزرای خارجه آمریکا و انگلیس در این دیدار همچنین درباره توافق نظامی انگلیس و آمریکا با استرالیا که شامل ایجاد زیردریایی اتمی است و اعتراض شدید فرانسه را به دنبال داشت، حرف زدند و این توافق را عاملی برای امنیت در این منطقه خواندند.

منبع: فرارو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی