تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
مهم‌ترین دستاورد سفر روحانی به نیویورک

بادامچی: مهم‌ترین دستاورد سفر روحانی به نیویورک تثبیت جایگاه ایران در جهان بود

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: رییس جمهور در سخنرانی نشست سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد پاسخ آمریکا را کوبنده داد.

کد خبر: ۱۰۸۵۹
۰۸:۳۱ - ۰۷ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - محمدرضا بادامچی با اشاره به دستاوردهای سفر رییس جمهور به نیویورک و سخنان وی در نشست سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: یکی از دستاوردهای سفر رییس جمهور و سخنرانی وی این بود که ایشان اظهارات خود را به گونه ای بیان کردند که درِ مذاکره با صلح بسته نشود، آقای رییس جمهور مذاکره را مشروط به بازگشت آمریکا به برجام عنوان کرد، اگرچه در این سخنان نیز خیلی کوبنده و گویا پاسخ آمریکا داده شد.

وی افزود: با سخنرانی رئیس جمهور، پیام صلح ایرانیان به جهانیان رسید و تبیین شد که ایران موضع صلح و دوستی دارد و این آمریکاست که جفا کرده است و با عمل ضدحقوقی، تعهد خود را نقض کرده است.

نماینده تهران گفت: یکی از ارزش ها و دستاورهای این سفر این بود که حضار در جلسه شورای امنیت مخالف مواضع ترامپ بودند.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: این سفر برای کشور ما نیز این پیام را داشت که باید در داخل با انسجام و همدلی مشکلات اقتصادی را حل کنیم. باید به ارتباط با اروپا و چین اهمیت دهیم، باید شرایط را به گونه ای پیش ببریم که دوستانمان را از دست ندهیم، باید راهمان را با تعامل و گفت‌وگو پیش بگیریم.

بادامچی بیان کرد: مهم‌ترین دستاورد این سفر تثبیت جایگاه ارزنده ای بود که ما در این چند سال در میان کشورها به دست آوردیم، این امر در این سفر توسط آقای رییس جمهور انجام شد. ما باید راهی برای افزایش مذاکرات بین المللی پیدا کنیم. به خصوص موضوع FATF که در مجلس در حال پیگیری است در حرکت ما می تواند تاثیرگذار باشد، این مباحث می تواند در جهت بهبود وضعیت پولی بین ما و اروپا کمک کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی