تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پول کالدرون از جیب AFC پرداخت می‌شود

سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با توجه به اینکه 3 میلیون دلار از پول پرسپولیس در حساب AFC است، تلاش می‌کنیم مطالبات کالدرون از آن مسیر پرداخت شود.

کد خبر: ۱۰۸۵۷۷
۰۸:۵۳ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

پول کالدرون

دیدارنیوز - مجید صدری درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان و صعود این تیم به جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:‌ ابتدا به هواداران تبریک می‌گویم و بعد جا دارد از کادر فنی و بازیکنان تشکر کنم که مقابل استقلال تاجیکستان سنگ تمام گذاشتند و توانستند دل ۴۰، ۵۰ میلیون هوادار را شاد کنند. ما هم امیدواریم بتوانیم قدردان اعضای تیم باشیم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس در مرحله بعد باید در عربستان به مصاف حریفان خود برود، خاطر نشان کرد: ما در هر بازی به امید برد و قهرمانی به زمین می‌رویم. مطمئنم بچه‌ها با غیرت و تلاشی که دارند موفق خواهند شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا پاداشی برای پیروزی مقابل استقلال تاجیکستان در نظر گرفته شده است یا خیر، گفت: بله،‌ هیئت مدیره برای این بازی پاداش در نظر گرفته است و به بازیکنان پرداخت خواهد شد.

صدری همچنین درباره بحث مطالبات گابریل کالدرون و نگرانی‌هایی که از بابت بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس وجود دارد، یادآور شد: در این زمینه هم در حال تلاش هستیم. باید این مشکل به هر نحوی که است حل شود. البته ما سه میلیون دلار پول در AFC داریم که در تلاش هستیم تا از همان پول، مطالبات کالدرون را پرداخت کنیم.

برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی