تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

رکورد تزریق واکسن برکت در پایگاه اشراق

رسول شفیع، معاون مدیر اجرایی شرکت برکت، گفت: امکان تزریق روزانه ۴ هزار دوز از واکسن برکت در پایگاه اشراق تهران وجود دارد و رکورد دار است.

کد خبر: ۱۰۸۵۱۱
۱۴:۱۶ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۰

ارائه و تزریق واکسن برکت

دیدارنیوز ـ رسول شفیع معاون مدیر اجرایی شرکت برکت درباره جزئیات واکسیناسیون عمومی در تهران اظهارداشت: این شرکت از ابتدای اردیبهشت تا پایان خردادسال جاری باهدف اجرای فاز مطالعاتی خود از پایگاه‌های مدیریت بحران در مناطق ۴، ۱۶، ۶ و ۲۱ استفاده کرد و خوشبختانه نتایج مثبتی را در این دوره داشتیم که منجر به صدور مجوز سازمان غذا و دارو برای واکسیناسیون عمومی شد.

وی عنوان کرد: از ابتدای مرداد که در مرحله واکسیناسیون عمومی قرار داریم، پایگاه اشراق از سوی سازمان مدیریت بحران شهر تهران بدین منظور اختصاص داده‌شده است.

شفیع خاطرنشان کرد: در این پایگاه در هرروز امکان تزریق واکسن به ۴ هزار نفر راداریم. همچنین طراحی فضای آن به‌صورتی است که به‌صورت هم‌زمان به ۳۶ نفر واکسن تزریق می‌شود و رکورد دار است.

مدیر اجرایی شرکت برکت با اشاره به این‌که فرآیند نوبت‌دهی در این مرکز به‌صورت مکانیزه و به روش بانکی انجام می‌شود، اظهار کرد: حداکثر زمانی که مراجعه‌کنندگان به این مرکز برای تزریق واکسن باید وقت بگذارند ۱۰ الی ۱۵ دقیقه است. این امر منجر به رضایت ۹۹ درصدی مراجعه‌کنندگان شده است.

شفیع با اشاره به این‌که تخصیص پایگاه‌های بیشتر به واکسیناسیون عمومی واکسن برکت منوط به تأمین بودجه جهت تجهیز پایگاه‌ها است، گفت: رایزنی‌های لازم با سازمان مدیریت بحران شهر تهران صورت گرفته و با تأمین اعتبار برای تجهیز پایگاه‌ها از سوی ما، پایگاه‌های بیشتری از سوی این سازمان بدین منظور اختصاص می‌یابد.

وی در پایان ضمن قدردانی از همراهی و کمک‌های سازمان مدیریت بحران شهر تهران در فاز مطالعاتی و نیز واکسیناسیون عمومی این واکسن گفت: حاصل این همراهی دریافت مجوز واکسن و به ثمر رساندن آن تا مرحله واکسیناسیون عمومی است.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی