تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

با حضور رونالدو پوگبا در منچستریونایتد خواهد ماند

حضور کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، در منچستریونایتد باعث شده که پل پوگبا نیز به ادامه حضور در این باشگاه تمایل پیدا کند.

کد خبر: ۱۰۸۳۶۲
۱۴:۲۲ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۰

با حضور رونالدو پوگبا در منچستریونایتد خواهد ماند

دیدارنیوز - بازیکن ۲۸ ساله تیم ملی فرانسه کمتر از یک سال دیگر با شیاطین سرخ قرارداد دارد و تا به حال حاضر به تمدید قراردادش با این باشگاه نشده است. همین موضوع باعث شده مدیران این باشگاه نگران جدایی او از اولدترافورد به عنوان بازیکن آزاد در تابستان سال آینده باشند.  

اما اتلتیک مدعی شده که پیروزی ۱-۴ یونایتد برابر نیوکاسل در روز شنبه  تاثیر قابل توجهی روی نظر پوگبا درباره آینده‌اش شده و این بازیکن در حال حاضر به صورت جدی د ر حال بررسی دوباره شرایط حضور در تیم اوله گونار سولسشر است.  

پوگبا با دو پاس گلی که در دیدار برابر نیوکاسل برای برونو فرناندز و ژسه لینگارد ارسال کرد، موفق شد تعداد پاس گل‌های خود در لیگ برتر را تا هفته چهارم به عدد هفت برساند. اما ستاره درخشان این بازی کریستیانو رونالدو بود که در اولین بازی خود در اولدترافورد پس از بازگشت به این باشگاه موفق شد دو گل به ثمر برساند.

در این خبر آمده که بازگشت رونالدو و اتفاقات رخ داده در جریان دیدار روز شنبه تاثیر بسیار مثبتی روی پوگبا داشته و حالا به نظر می‌رسد که این هافبک به احتمال بسیار زیاد قراردادش را با آن‌ها تمدید خواهد کرد تا در فصل آینده نیز با پیراهن این تیم به میدان برود. با این حال یونایتد همچنان فهرستی از بازیکنان جانشین این بازیکن را تدارک دیده تا در صورت جدایی او بتواند هرچه سریع‌تر جای خالی این بازیکن را پر کند. در عین حال میزان موفقیت و کسب جام قهرمانی از سوی یونایتد در این فصل می‌تواند نقش مهمی را روی تمدید قرارداد او ایفا کند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی