تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

بازیکن مورد علاقه برانکو به تیم استراماچونی پیوست

مدافع مورد علاقه سرمربی پیشین پرسپولیس که در تیم ملی عمان حضور دارد به تیم الغرافه قطر که هدایت آن بر عهده سرمربی پیشین استقلال است پیوست.

کد خبر: ۱۰۸۳۱۷
۱۱:۴۵ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۰

بازیکن مورد علاقه برانکو به تیم استراماچونی پیوست

دیدارنیوز - محمد المسلمی مدافع تیم ملی عمان که یکی از بازیکنان مورد اعتماد برانکو ایوانکوویچ در این تیم به شمار می‌رود به عنوان چهارمین بازیکن خارجی و سهمیه آسیایی الغرافه به این تیم پیوست و حالا تنها یک جای خالی دیگر برای انتخاب آخرین گزینه باقی مانده است.

الغرافه پیش از این مهدی تاهرات مدافع الجزایری، را نیز به خدمت گرفته بود و به نوشته روزنامه الوطن قطر حالا از بین سباستین جیووینکوی ایتالیایی، هافبک سابق الهلال و شیخ دیاباته مالیایی مهاجم فصل گذشته استقلال ایران تنها یک گزینه دیگر در روزهای آتی به جمع شاگردان استراماچونی اضافه خواهد شد تا فهرست بازیکنان خارجی این تیم را تکمیل کند.

برچسب ها: الغرافه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی