تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

استراماچونی در دو راهی انتخاب شاگرد پیشین یا ستاره بزرگ

آنده استراماچونی سرمربی تیم الغرافه قطر برای جذب بازیکن خارجی فقط یک جای خالی دارد و از میان شیخ دیاباته و جیووینکو باید یکی را انتخاب کند.

کد خبر: ۱۰۸۳۰۲
۱۱:۰۶ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۰

استراماچونی در دو راهی انتخاب شاگرد پیشین یا ستاره بزرگ

دیدارنیوز - محمد المسلمی مدافع تیم ملی عمان که یکی از بازیکنان مورد اعتماد برانکو ایوانکوویچ در این تیم به شمار می‌رود به عنوان چهارمین بازیکن خارجی و سهمیه آسیایی الغرافه به این تیم پیوست و حالا تنها یک جای خالی دیگر برای انتخاب آخرین گزینه باقی مانده است.

الغرافه پیش از این مهدی تاهرات مدافع الجزایری، را نیز به خدمت گرفته بود و به نوشته روزنامه الوطن قطر حالا از میان سباستین جیووینکوی ایتالیایی، هافبک سابق الهلال و شیخ دیاباته مالیایی مهاجم فصل گذشته استقلال ایران تنها یک گزینه دیگر در روزهای آتی به جمع شاگردان استراماچونی اضافه خواهد شد تا فهرست بازیکنان خارجی این تیم را تکمیل کند.

منبع: طرفداری
برچسب ها: استراماچونی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی