تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

دیاباته شاگرد استراماچونی می‌شود؟

رسانه های قطری از احتمال پیوستن شیخ دیاباته و محمد المسلمی مدافع عمانی به الغرافه خبر دادند.

کد خبر: ۱۰۸۰۹۲
۱۵:۴۵ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

دیاباته شاگرد استراماچونی می‌شود؟

دیدارنیوز - شیخ دیاباته مهاجم فصل گذشته استقلال که پس از پایان رقابت های جام حذفی از این تیم جدا شد، مدتی است که در حال مذاکره با تیم های خواهان خود است. در حالیکه گفته می شد تیم هوادار با مربیگری رضا عنایتی قصد دارد دیاباته را جذب کند، اما حالا رسانه های قطری از علاقه الغرافه به جذب این بازیکن خبر داده اند.

آندره آ استراماچونی که در تابستان امسال هدایت الغرافه را بر عهده گرفت، از عملکرد مدیران تیمش در جذب بازیکنان مورد نظرش رضایت ندارد و گفته می شود او خواهان جذب سباستین جووینکو و شیخ دیاباته شده است. استرا در ابتدای لیگ نوزدهم و پس از قبول هدایت استقلال، خواهان جذب دیاباته شد و او را به فوتبال ایران آورد و حالا قصد دارد او را به قطر ببرد.

محمد السعدی خبرنگار قطری در صفحه توئیتر خود ایموجی پرچم کشور مالی را در کنار یک ساعت و کلمه مهاجم توئیت کرد. تمامی نشانه هایی که حاکی از مشخصات شیخ دیاباته است و به نظر می رسد روند مذاکرات با این بازیکن وارد فاز جدی تری شده و در صورتی که دو طرف به توافق برسند، این مهاجم بلند قامت یک بار دیگر شاگرد استراماچونی می شود.

علاوه بر این، استراماچونی به دنبال جذب یک مدافع عمانی است. صفحه خبری هواداری باشگاه الغرافه (مجلس فهود الغرافه) که معمولا اخبار موثقی را از این تیم منتشر کرده، مدعی شده است که استراماچونی به جز دیاباته، قصد جذب محمد المسلمی مدافع تیم ظفار عمان را دارد. بازیکن که سابقه حضور در تیم ملی کشورش را نیز دارد.

به هر حال باید دید استراماچونی که تاکنون هیچ بازیکن خارجی جدیدی را برای تیمش به خدمت نگرفته، آیا موفق به جذب جووینکو، دیاباته و المسلمی خواهد شد یا خیر. با توجه به اینکه این مربی ایتالیایی در ابتدای پذیرش هدایت الغرافه روی نام 4 بازیکن خارجی این تیم خط قرمز کشید، در نتیجه تیم او مشکلی برای جذب بازیکنان جدید خارجی ندارد.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: استراماچونی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی