تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح و قتل ۲ برادر در آبادان

سرهنگ حسین زلقی، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح و قتل ۲ برادر در آبادان خبرداد.

کد خبر: ۱۰۸۱۵۷
۱۱:۰۹ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۰

دستگیری عامل تیراندازی در آبادان

دیدارنیوز ـ سرهنگ حسین زلقی، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به تیراندازی در یکی از روستا‌های این شهرستان، به طور سریع ماموران پاسگاه انتظامی ابوشانک به محل مراجعه کردند و طبق گفته‌ی اهالی فردی به هویت (ه. م) ۲۸ساله با یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به درب منزل دو برادر به هویت (ع. م) و (ح. م) یعنی عموزاده هایش می‌رود و ابتدا به درب منزل آن‌ها تیراندازی و سپس با هر دو پسر عمویش درگیر می‌شود.

وی افزود: در این درگیری مسلحانه متاسفانه یکی از برادران به هویت (ع. م) ۲۵ساله در صحنه فوت کرد و برادر دیگر نیز که از ناحیه شکم مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه قاتل پس از این ارتکاب از صحنه متواری می‌شود، تصریح کرد: به طور سریع با تشکیل پرونده قضایی موضوع شناسایی قاتل در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آّبادان یادآور شد: ماموارن پلیس با انجام تحقیقات اطلاعاتی و میدانی، موفق به شناسایی محل اختفای فرد قاتل شدند که پس از هماهنگی قضایی او را دستگیر کردند.

سرهنگ زلقی؛ گفت: متهم ضمن اعتراف به بزه انتسابی، دلیل و انگیزه خود از تیراندازی منجر به جرح و قتل پسر عموهایش را اختلاف مالی عنوان کرد.

وی افزود: پرونده قضایی علیه متهم تشکیل و از طریق دادسرا راهی زندان شد، تلاش برای کشف سلاح به کار رفته در صحنه‌ی جرم ادامه دارد.

برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی