تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

قتل عام خانوادگی در اهواز

سرهنگ محسن دالوند، فرمانده انتظامی اهواز از قتل اعضای یک خانواده امروز صبح، در این شهرستان به دلیل اختلاف خانوادگی خبر داد.

کد خبر: ۱۰۸۳۴۴
۱۳:۱۳ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۰

قتل عام خانوادگی

دیدارنیوز ـ سرهنگ محسن دالوند، فرمانده انتظامی اهواز گفت: بامداد روز جاری (۲۲ شهریور ۱۴۰۰) در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل ۴ عضو یک خانواده در یکی از مناطق شهر اهواز، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های ماموران پلیس مشخص شد ۴ نفر از عمو‌های خانواده به سمت ساکنان (خانواده برادرشان) تیراندازی کردند که متاسفانه پدر، مادر، دختر و پسر خانواده بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیدند و دیگر دختر خانواده نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

وی با بیان اینکه دستورات ویژه برای دستگیری قاتلان صادر شد، تصریح کرد: اختلاف خانوادگی، علت وقوع این حادثه بوده است.

سرهنگ دالوند با بیان اینکه وجود سلاح غیرمجاز یکی از عوامل بسترساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، قتل و سرقت‌های مسلحانه است، گفت: نیروی انتظامی با جدیت تمام و قاطعانه با دارندگان سلاح غیرمجاز و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی مردم برخورد می‌کند.

برچسب ها: قتل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی