تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

من بی گناهم! انکار حمله خونین به همسر

مرد جوانی که به اتهام حمله خونین به همسرش تحت تعقیب پلیس بود، پس از دستگیری و به‌رغم وجود همه شواهد، مدعی است که بی‌گناه است. او می‌گوید: «من بی گناهم؛ وقتی بر سر مهریه با همسرم درگیر شدم او با چاقو خودزنی کرد».

کد خبر: ۱۰۸۲۲۶
۱۴:۴۳ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۰

انکار حمله خونین به همسر

دیدارنیوز ـ اوایل تیر امسال بود که گزارش یک درگیری خونین به پلیس پایتخت اعلام شد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که زن و مردی داخل ماشین در مقابل رستورانی با یکدیگر درگیر شده‌اند و به‌گفته شاهدان، مرد جوان با چاقو ضربه‌ای به زن زده و او را از ماشین به بیرون پرت کرده و فراری شده است.

زن جوان که به‌شدت دچار خونریزی شده بود به بیمارستان منتقل شد و تحت جراحی قرار گرفت، اما به کما رفت و بعد از گذشت ۲ هفته به طرز معجزه آسایی به زندگی بازگشت. او که مهماندار هواپیماست با شکایت از شوهرش به مأموران گفت: من و همسرم از مدتی پیش دچار اختلافات شدیدی شده بودیم تا این که تصمیم به جدایی گرفتیم. اما من مهریه‌ام را می‌خواستم و روز حادثه با شوهرم در خیابان قرار گذاشتیم تا درباره پرداخت مهریه و طلاق توافقی صحبت کنیم. آن روز من سوار خودروی همسرم شدم و به‌سمت یکی از خیابان‌های غرب تهران رفتیم. همسرم درست روبه‌روی یک رستوران توقف کرد که با یکدیگر صحبت کنیم. اما طبق معمول بحثمان شد و به توافق نرسیدیم.

درگیری که بالا گرفت ناگهان همسرم با چاقو ضربه‌ای به شکم من زد و بعد درحالی‌که دچار خونریزی شده بودم در را باز کرد و با لگد مرا به بیرون از ماشین پرتاب کرد و رفت.

پایان ۲ ماه فرار

درحالی‌که با دستور بازپرس حبیب‌الله صادقی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران تحقیقات برای بازداشت شوهر این زن ادامه داشت گروهی از مأموران راهی محل حادثه شدند و به تحقیق از شاهدان پرداختند. کارگران رستوران دیده بودند که زن و شوهر داخل ماشین درگیر شده و بعد مرد عمدا با چاقو ضربه‌ای به زن جوان زد و او را از ماشین به بیرون پرت کرد. با تأیید گفته‌های زن جوان، جست‌وجو برای دستگیری شوهر او به اتهام شروع به قتل همسرش ادامه یافت تا اینکه پس از دو ماه فرار، مخفیگاه وی شناسایی شد و او چند روز پیش به دام پلیس افتاد.

این مرد، اما در بازجویی‌ها ضربه زدن به همسرش را انکار کرد و گفت: من قصد کشتن همسرم را نداشتم و ضربه‌ای به او نزدم. آن روز با همسرم قرار داشتم و وقتی درباره مسائل مهریه و نحوه پرداخت آن بحثمان شد ناگهان همسرم با چاقو ضربه‌ای به شکم خودش زد و اقدام به‌خودزنی کرد. من وحشت کردم و نمی‌دانستم باید چه کار کنم. می‌دانستم اگر خودم او را به بیمارستان ببرم بازداشتم می‌کنند و فکر می‌کنند من به او ضربه زده‌ام. به همین دلیل او را در خیابان رها کردم تا مردم به اورژانس زنگ بزنند. چون فکر می‌کردم او با این ضربه جانش را از دست می‌دهد و تا من بخواهم ثابت کنم بی‌گناهم، بیشتر روز‌های عمرم را در زندان باید سپری کنم. به همین دلیل بود که فرار کردم، اما بی گناهم و نقشی در ضرب و جرح همسرم ندارم. وی درحالی ادعای بی گناهی می‌کند که زن جوان و شاهدان تأیید کردند که او ضربه را زده است.

از سوی دیگر بررسی‌های اولیه کارآگاهان حکایت از این دارد که نحوه ورود تیغه چاقو به شکم زن جوان نشان می‌دهد که او اقدام به‌خودزنی نکرده و فرد دیگری به او ضربه زده است. در این شرایط متهم بازداشت شده و تحقیقات از او ادامه دارد.

منبع: همشهری
برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی