تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

دیدار حجت‌الاسلام خطیب با حجت‌الاسلام طائب برای همکاری وزارت اطلاعات با اطلاعات سپاه

رئیس سازمان اطلاعات سپاه و تعدادی از معاونین ایشان با وزیر اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی اطلاعات در وزارت اطلاعات دیدار و گفت‌وگو کردند.

کد خبر: ۱۰۷۵۹۰
۱۴:۴۸ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۰

دیدار حجت‌الاسلام خطیب با حجت‌الاسلام طائب

دیدارنیوز - حجت الاسلام والمسلمین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه و همراهان وی  در این دیدار، با تبریک انتصاب حجت الاسلام و المسلمین خطیب به عنوان وزیر اطلاعات و تشکر از همکاری‌های وزارت اطلاعات، بر لزوم توسعه و تعمیق  همکاری‌ها و هم‌افزایی‌های اطلاعاتی تاکید و اظهار امیدواری نمود این همکاری‌ها در دوره‌ی جدید توسعه یابد.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب وزیر اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی اطلاعات ضمن تشکر از اقدامات سازمان اطلاعات سپاه پاسداران اعلام نمود؛ سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات دو نهاد برخواسته از انقلاب اسلامی هستند و قطعاً با همکاری و هماهنگی و هم‌افزایی و وحدت رویه در راستای افزایش اقتدار و امنیت ملی تحت فرماندهی فرمانده معظّم کل قوا تلاش خواهند کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی