تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

بایدن همچنان از خروج سربازانش از افغانستان دفاع می‌کند

با خروج آخرین نیروهای ارتش آمریکا از افغانستان، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا همچنان از این طرح حمایت می‌کند.

کد خبر: ۱۰۶۹۲۰
۰۹:۱۸ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰

بایدن

دیدارنیوز - به نقل از القدس العربی،جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده گفت: "اکنون حضور نظامی ۲۰ ساله ما در افغانستان به پایان رسیده است و نیروهای ما ماموریت تخلیه را با شجاعت، حرفه‌ای و اراده‌ای بی‌نظیر انجام دادند."

وی افزود: پایان ماموریت نظامی ما بهترین راه برای حفاظت از جان سربازان آمریکایی و تامین امنیت خروج غیرنظامیان از افغانستان است.

بایدن گفت از وزیر خارجه آمریکا خواسته با هماهنگی شرکای بین‌المللی آمریکا از خروج ایمن آمریکایی‌ها یا افغانستانی‌هایی که خواستار خروج از افغانستان هستند اطمینان حاصل کند.

وی ادامه داد: جهان طالبان را درخصوص تعهداتش مبنی بر تامین امنیت برای خروج کسانی که می‌خواهند افغانستان را ترک کنند، مسئول خواهد دانست.

بایدن گفت: قصد داریم به قطعنامه شورای امنیت که از طالبان می‌خواهد خروجی امن از افغانستان را تضمین کند، استناد کنیم.

وی در بیانیه‌ای که ساعاتی پس از اتمام خروج ارتش آمریکا از افغانستان منتشر شد، گفت که بعد ازظهر امروز سه شنبه برای مردم آمریکا در مورد خروج این کشور صحبت خواهد کرد.

منبع: اعتماد
برچسب ها: جو بایدن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی